NANI HOME | Фирмен Магазин НАНИ (Матраци и Дивани) в София
10 Отзиви
- понеделник10:00ч.–20:00ч.
- вторник10:00ч.–20:00ч.
- сряда10:00ч.–20:00ч.
- четвъртък10:00ч.–20:00ч.
- петък10:00ч.–20:00ч.
- събота10:00ч.–20:00ч.
- неделя10:00ч.–20:00ч.
За бизнеса
▷ Матраци и дивани Нани от Нани Хоум | ☎ 0800 40 300 - Цени от производител за дивани и матраци НАНИ гарантиращи спокойна и здравословна почивка. Произведени в България!
Контакти
Уебсайт
Обадете ни се
+359884117600
бул. „Сливница 282, 1360 кв. Модерно предградие, София
Часове
- понеделник10:00ч.–20:00ч.
- вторник10:00ч.–20:00ч.
- сряда10:00ч.–20:00ч.
- четвъртък10:00ч.–20:00ч.
- петък10:00ч.–20:00ч.
- събота10:00ч.–20:00ч.
- неделя10:00ч.–20:00ч.
Характеристики
- Доставка
- Пазаруване в магазина
- Вземане от магазина
Препоръчани отзиви
Gergana Draganova
17.09.2023
NANI HOME | Фирмен Магазин НАНИ (Матраци и Дивани) в София
Мострите в магазина са толкова стари и износени, че купуваш нещо съвсем различно от тестваното. После отказват да го върнат. Бях бременна в 9ти месец, когато се наводнихме и се наложи да сменим матрака. Купихме от тук, но той се оказа безумно твърд. Отказаха да го върнат. След месец чакане и разправии предложиха да го заменят, но аз нямаше как да спя толкова време на диван в напреднала бременност и отдавна бяхме купили друг матрак от друго място. Благодарение на тези безсърдечни печалбари посрещнахме най-натоварения от финансова гледна точка период от живота си с матрак на цената на два. Благодаря им и за стреса, който ми причиниха в края на бременността ми, когато най-важното нещо за жената е спокойствието! Благодарение на тях започнах да вдигам кръвно и се наложи да родя по-рано от планираното.
LoveToLove
15.09.2023
NANI HOME | Фирмен Магазин НАНИ (Матраци и Дивани) в София
Богат избор на матраци. Добро качество на достъпни цени.
Vasil Vulov
22.08.2023
NANI HOME | Фирмен Магазин НАНИ (Матраци и Дивани) в София
Мебелите са ок.Скъпи цени ,но изключително лошо обслужване.Нахален и нагъл персонал ,нагли и постоянно зад гърба ти.Разбирам ,че трябва продукта да се upsellva ,но това е прекалено.Поработете върху работата с клиента.