ЛД сервиз бул. „Сливница“ 118, 9000 Варна Център, Варна

ЛД сервиз



76 Отзиви
  • понеделник8:30ч.–19:00ч.
  • вторник8:30ч.–19:00ч.
  • сряда8:30ч.–19:00ч.
  • четвъртък8:30ч.–19:00ч.
  • петък8:30ч.–19:00ч.
  • събота10:00ч.–16:00ч.
  • неделяЗатворено


ЛД сервиз бул. „Сливница“ 118, 9000 Варна Център, Варна


За бизнеса

ЛД Сервиз ЕООД - Ремонт на лаптопи, компютри, мобилни телефони | ЛД сервиз - специализиран сервиз за лаптопи, таблети, смартфони, компютри. Оторизиран сервиз на национална верига Ardes.bg, на Dell и на Acer.

Контакти

Уебсайт
Обадете ни се
+35952603485
бул. „Сливница“ 118, 9000 Варна Център, Варна

Часове

  • понеделник8:30ч.–19:00ч.
  • вторник8:30ч.–19:00ч.
  • сряда8:30ч.–19:00ч.
  • четвъртък8:30ч.–19:00ч.
  • петък8:30ч.–19:00ч.
  • събота10:00ч.–16:00ч.
  • неделяЗатворено

Характеристики

  • Вход с достъп за инвалидни колички


Препоръчани отзиви

Даниел Венев
27.09.2023
ЛД сервиз
Ремонтираха ми дъната платка на стария лаптоп. По лаптопа няма следи от ремонта. Доволен съм.
Iliana Lazarova
10.09.2023
ЛД сервиз
Когато човек си купува лаптоп от Ардес му обясняват как техният сервиз (LD Service; който всъщност е напълно отделно юридическо лице) е винаги на разположение и могат да съдействат при проблеми с продукта. Това би било много хубаво, ако в този сервиз работеха професионалисти.По същество - лаптопът Acer Nitro 5, който закупих от Ардес и е все още в гаранция, има доказани фабрични проблеми с конструкцията, а именно панти и пластмасов панел, които се счупиха. От оторизирания сервиз Viewpoint, до който го изпратиха от LD Service, твърдят, че проблемът е механична увреда причинена от неправилно ползване. Естествено, това няма как да е вреда причинена от мен при положение, че безброй много други собственици на този модел се оплакват от абсолютно същия проблем, но все пак ми отказват гаранцията да покрие ремонта и за един малък и нелеп проблем ме офертират невероятната цена от 250лв. Това е така, защото самите Viewpoint са мошеници, които отказват гаранцията на потребителите си с цел да ги изнудват да платят тройна цена за ремонта.От LD Service и Ардес по никакъв начин не се заемат да защитят клиентите си, които са им се доверили. Със семейството ми сме закупили стоки за над 5000лв от Ардес и абсолютната безотговорност, с която подхождат към ситуацията, е гаранция, че повече и 1лв няма да похарча в магазините им.Проблемът е, че в LD Service липсва професионализъм и лоялност към клиентите и просто се опитват да се отърват от цялата ситуация, защото те нямат печалба от ремонта на моя лаптоп, независимо гаранционен или не.Tl;dr: Не ви пожелавам или съветвам да си имате работа с този сервиз, за благото на портфейла и душевния ви мир.
Мили Димитракояни
17.08.2023
ЛД сервиз
Ужасно място, винаги като си водя нещата за поправка си ги взимам дефектни или стават по зле, и взимат много пари, не препоръчвам!!!
GEORGI GEORGIEV
13.08.2023
ЛД сервиз
Дадох гаранционен таблет за ремонт като бе приет с забележка драскотини по протектора на дисплея и ... следи от употреба /като явно това може да значи всичко/ При връщането му от ремонт се оказва с подбит ъгъл който е отразен вече в протокола от официалният сервиз в софия. Какво се е случило незнам, но ме убеждаваха ,че това е нормално и че те нямали вина ...Сами преценете дали ще им се доверите.
Ruslan Ivanov
04.08.2023
ЛД сервиз
Диагностицираха" един проблем на лаптопа
димитър Б
29.07.2023
ЛД сервиз
Ако можеше бих им дал по-малко от една звезда , вместо да ми поправят лаптопа , ми взеха 25 лв. и ми казаха да вляза в съседната врата и да си купя от тях друг втора употреба . Ето как си изкарват заплатите - на гърба на наивните като мен.edit : лаптопа ми беше ремонтиран за 50 лв. и още работи (14.02.2019) господа от ЛД
Zhivko Kabaivanov
29.07.2023
ЛД сервиз
Имах желание да занеса лаптопа си, на който му работеха всички функции (Wi-Fi, камера, USB-портове), на профилактика. Бях предубеден, че в този сервиз ще получа професионално отношение и бързо изпълнение на поръчка.Оказа се че бях прав на половина. Отивам сутринта около 10 часа, за да връча лаптопа за профилактика. Още от влизането си през вратата заявявам, че лаптопа го оставям без батерия и операционна система. Служителката все едно въобще не е чула какво съм казал. Слага го на бюрото и натиска бутона за включване. Обръща се към мен и казва - Той не се включва. Наложи ми се да ѝ повторя, че няма батерия и операционна система. След тези леки недоразумения приеха лаптопа. Следобеда получавам обаждане, че е приключила профилактиката. Останах доволен за бързото извършване на услугата. Изглеждаше че всичко е наред.Оказах се в грешка. След 23 дни искам да проверя камерата как работи за едно приложение. Не можех да я намеря. Все едно не е била инсталирана никога. Моето предположение беше, че техникът е забравил да свърже камерата.На другия ден отивам в сервиза и на рецепция получавам отношението тип Сега какво ни занимаваш с твоите проблеми." А коментара беше: "Каква рекламация на профилактика?? Ама донеси го и ще видим". Нося го този път с ОС. Огледаха го и го приеха. Отново следобед получавам обаждане. Бях потресен от становището. Кабела за камерата се е амортизирал и при профилактиката се е нарушила цялостта и затова не работи. "Ползвайте външна" - с това изречение завърши диалога ми със служителката.Когато отидох до сервиза дойде един техник и ми обясни че се случвали такива неща при профилактика. "Намери си кабел и ние ще ти го сложим. Друго не можем нищо да направим". Но те не ти казват
Nikolai Mihailov
26.07.2023
ЛД сервиз
Големи некадърници!!! Само могат да развалят неща, но не и да оправят!!! Бягайте далече от тези измамници !!!
Daniel Donev
26.07.2023
ЛД сервиз
За трети път водя компютъра си за период от три месеца, чаках 1 месец да оправят компютъра ми и ми го върнаха счупен.
Kristiyan Atanasov
25.07.2023
ЛД сервиз
За сега не са ми отказвали ремонт гаранционно и никога не са ми връщали втора дефектна стока, 2 пъти съм връщал слушалки и никога не са отказвали ремонт и са ми връщали или нови слушалки или парите, защото първите ги бяха спряли от производство, днес оставих и захранване на Cougar и се надявам всичко да е точно! Сроковете винаги са били макс до 1 седмица!

Добави рецензия

Карта

бул. „Сливница“ 118, 9000 Варна Център, Варна
ЛД сервиз