Студио Дриймс МОЛ Център, МОЛ Панорама и, ул. Цар Борис III N 10, 5800 Плевен

Студио Дриймс



103 Отзиви
  • понеделник10:00ч.–20:00ч.
  • вторник10:00ч.–20:00ч.
  • сряда10:00ч.–20:00ч.
  • четвъртък10:00ч.–20:00ч.
  • петък10:00ч.–20:00ч.
  • събота10:00ч.–20:00ч.
  • неделя10:00ч.–20:00ч.


Студио Дриймс МОЛ Център, МОЛ Панорама и, ул. Цар Борис III N 10, 5800 Плевен


За бизнеса

Студио Дриймс - Салон За Красота в/ъв Плевен |

Контакти

Обадете ни се
+359888716106
МОЛ Център, МОЛ Панорама и, ул. Цар Борис III N 10, 5800 Плевен

Часове

  • понеделник10:00ч.–20:00ч.
  • вторник10:00ч.–20:00ч.
  • сряда10:00ч.–20:00ч.
  • четвъртък10:00ч.–20:00ч.
  • петък10:00ч.–20:00ч.
  • събота10:00ч.–20:00ч.
  • неделя10:00ч.–20:00ч.

Характеристики

  • Вход с достъп за инвалидни колички
  • Паркинг с достъп за инвалидни колички
  • Wi-Fi
  • Тоалетна
  • Дебитни карти
  • Мобилни безконтактни плащания
  • Идентифицира се като собственост на жени
  • Полово неутрална тоалетна
  • Асансьор с достъп за инвалидни колички


Препоръчани отзиви

Gabs G
20.10.2023
Студио Дриймс
Използвах техните услуги в този салон до хотел Ростов и съм разочарована от хигиената. Има несъответствие между цена и качество. Да не говорим, че за първи път виждам маникюристка да ближе четката за декорации докато работи върху клиент. Не препоърчвам!
Ралица Русанова
11.10.2023
Студио Дриймс
Маникюр в к-с Благоев.Неспазен час, закъснение над 40 мин. Мотаене по време на работа, от което се получи допълнително забавяне. Некачествено изпълнение. Лакът се стече и не беше гладък, а отговорът Е
Marsel Grigorov
09.10.2023
Студио Дриймс
Казаха, че затварят в 19:00ч. така че не вярвайте на информацията която са пуснали.
Veselina Petrova
08.10.2023
Студио Дриймс
Използвана услуга - маникюр и педикюр в Централен молМаникюристката закъсня за часа с 15 мин заради предния клиент, но не помисли за удачно да се извини. Изключително малък избор на цветове за обикновен лак, който беше поставен и без основа. Определено не си заслужава цената, нито за качество, нито за отношение.
Илиана Русева
27.08.2023
Студио Дриймс
Най-ужасно направения маникюр който някога ми е правен! Гел лак + изграждане на 2 нокътя = 65 лв. Нямам два еднакви на дължина нокътя. Нито две еднакви форми. Изключително нескопосна работа! Мръсна работа маса, която така и не беше почистена и свободната ръка постоянно е в отпадните материали от нокти. Ужасно изряза кожички. На места до кръв. Няма да повторя!
Mimi Nova
28.07.2023
Студио Дриймс
Прическата ми бе направена от Мария, която бе приятелски настроена, работеше професионално, вложи любов и старание.Масажа ми бе направен от Дани който също бе внимателен и професионален.Единственото което не ми допадна е че цените са прекалено завишени, за педикюра и масажа бяхагоре-долу Ок, но за Фризьорските услуги бе...140 лв!!! (за кичури и подстригване!) Това за бг стандарти е наистина прекалено скъпо!Останах без думи!In general the staff were very friendly and professional, and Maria & Dani, but the prices were a way too high especially the hairdressers services!I had to pay for high lights and haircut ...140lv!!!I was speechless!
Hristina Chobanova
28.07.2023
Студио Дриймс
МОЛ Център: Персоналът е усмихнат и приветлив. Козметичните процедури за лице са на сравнително ниско ново. На мнение съм, че младите кадри трябва да се стимулират и да имаме малко по-висока толерантност към тях, но когато става въпрос за платени процедури трябва да се обърне внимание и на нивото на обслужване и квалификация. Бях ходила на няколко процедури при Юлия - и бях останала изключително доволна от отношението и нивото й на работата. За съжаление тя напусна и новият “козметолог” - Вики, на този етап не бих препоръчала за такъв тип терапии. Липсваше какъвото и да било обяснение за какво се извършва, какво предстои, какво продукти се използват и т.н. Съответно аз питах за всички тези неща, но и информацията която получавах беше доста бегла и не на професионално ниво. “Сега ще ти избера една хубава маска за лице”.. нито каква, с какво действие, защо.. просто е хубава :) Бях запазила час за конкретна процедура, която си бях правила преди, но незнайно защо тя започна с механично почистване на лицето (което аз не желаех), казах й, че не съм очаквала това, но тя реши да продължи.. лицето ми беше с ранички и корички на раничките за поне седмица след това (което е изключително дискомфортно и опасно в летния сезон), получи се и възпаление на някои от тях. Съответно бях таксувана и екстра за това “удоволствие”, което не съответстваше на първоначално обявената цена.За най-голямо съжаление останах и още веднъж разочарована от таксуването на услугите - този път при техният фризьор. До колкото прочетох в други коментари - изглежда, че това им е стандартна практика. Записах си час за хидратираща терапия за коса (измиване и маска за 10мин) с обявана предварителна цена 30лв при записването. По време на третирането, ме попита - “Да ти сложа и една ампулка накрая?” Зачудих се дали да не видя резултата от терапията индивидуално, но казах си Ок, правила съм си преди, защо не :) Не попитах за цената..помислих си колко ли може да е една ампулка - обикновено 5 -10лв отгоре.. Крайната ми цена при плащаме изведнъж се оказа 70лв вместо обявените 30лв по ценоразпис - каза ми 35лв. тарапията и 35лв ампулата.. Ок предполагам е наистина страхотна тази ампула, въпреки че на следващия ден косата ми вече изглеждаше омазнена и трябваше да я измия, и съответно си сложих ампула закупена от професионален магазин за под 5лв.Бях решила да дам шанс още веднъж на козметолога след първото впечатление, и след фризьорската услуга чаках с нетърпение..но честно казано казано останах доста разочарована, че такава разлика в цената не се комуникира предварително, а даже и официално обявената цена се променя след края на услугата просто ей така и за това попитах предварително за стойността на козметичната процедура (да не допускаме същата грешка все пак) - не мисля, че съответстваше на качеството на работа (продукти, апаратура и квалификация), и съответно трябваше да канселирам.Може би не са разбрали, че доволните клиенти се връщат и биха препоръчли салона - а съответно това няма как да се случи сега и ще си остане еднократно посещение и лош feedback.За тези цени съм си правила процедури в клиники с утвърдени имена в София и съм оставала изключително доволна от професионализма на персонала. Ако държите на качествена козметична терапия, моят съвет е да изберете професионална клиника/студио където не зависимо от сумата ще си заслужава :)Все пак - успех за напред!
Elitsa Nikolova
28.07.2023
Студио Дриймс
Не мога да опиша възмущението си от обслужването. Подстрига ме млада дама с дълга руса коса, не знам как се казва, но честно казано не ми трябва да знам, след като няма да ида при нея на подстригване втори път. За 35 лева изми косата ми, подстрига ме и оформи косата ми със сешоар. За първата и последната услуга няма какво да кажа - справи се добре. Но! когато ме попита колко искам да ме подстриже отговорих, че искам да махне една педя (!!!), тъй като косата ми е много нацъфтяла и се нуждае от освежаване. Девойката изобщо не чу какво искам и реши да отреже... бих казала по-малко от сантиметър. Никаква промяна! Хвърлени пари на вятъра. Ако бях видяла, че ме подстригва така щях да кажа, че искам повече, но всичко се случваше зад гърба ми и нямаше как да видя, че изобщо не изпълнява желанието, за което съм платила. След като ме подстригваше" с мокра коса
Ivaylo Konov
27.07.2023
Студио Дриймс
Перфектно качество ! Доверете се на опита !
Емил Халачев
27.07.2023
Студио Дриймс
В МОЛ Панорама , детето се записа за балеаж и подстригване. Цената която му казали при записване е 120 лв общо, а на другия ден му поискаха 137лв. На всичкото отгоре при балеажа най- русото е направено в средата на косата, а не отдолу. Балеажа е изпълнен доста некадърно.

Добави рецензия

Карта

МОЛ Център, МОЛ Панорама и, ул. Цар Борис III N 10, 5800 Плевен
Студио Дриймс