Сервиз „Сотиров“
245 Отзиви
- понеделник9:00ч.–18:00ч.
- вторник9:00ч.–18:00ч.
- сряда9:00ч.–18:00ч.
- четвъртък9:00ч.–18:00ч.
- петък9:00ч.–18:00ч.
- съботаЗатворено
- неделяЗатворено
За бизнеса
SelectLanguage |
Контакти
Уебсайт
Обадете ни се
+35928334195
ул. „Козлодуй“ 113, 1233 ж.к. Банишора, София
Часове
- понеделник9:00ч.–18:00ч.
- вторник9:00ч.–18:00ч.
- сряда9:00ч.–18:00ч.
- четвъртък9:00ч.–18:00ч.
- петък9:00ч.–18:00ч.
- съботаЗатворено
- неделяЗатворено
Характеристики
- Кредитни карти
- Пазаруване в магазина
Препоръчани отзиви
Martin Tassev
29.10.2023
Сервиз „Сотиров“
След ремонт на три уреда (кафе машина и прахосмукачки), два от които бяха извън гаранция. Мога със сигурност да кажа, че съм изключително доволен от сервиза! Висок професионализъм и мило отношение! Чувстваш се, че наистина си в сервиз на Бош! Поздравявам целият екип!
Dandi Dandi
24.10.2023
Сервиз „Сотиров“
Лошо отношение към клиентите. Като се започне от обслужващия персонал и се стигне до адски арогантното и безпардомно отношение на управителката и собственичка на Сервиза. Моля не търсете услугите на сервиз Сотирови. Нека си научат урока.
Цветелина Лунганова
14.10.2023
Сервиз „Сотиров“
Ремонт на фурна BOSH извън гаранция , беше извършена бързо и качествено. Доволна съм
heraorsa heraorsa
22.09.2023
Сервиз „Сотиров“
Не са компетентни. Твърдят, че дадена приставка за кухненски робот няма да стане на моят уред, но грешат.
I Nikolov
13.09.2023
Сервиз „Сотиров“
Изклщчително лош опит с марката и като цяло. Ако искате да си дадете парите на компания, на която не и пука за клиентите тогава си закупете Whirpool или подържаните им производни. Ако питате защо и това, че не отговарят на ПЛАТЕНИТЕ си телефони, таксуват ви за транспорт на уреди до сервиз и то за уреди на 1 месец и в ГАРАНЦИЯ, държат се нагло и ароганто и ви затварят телефона...ами ето и резултатите от качеството" на марката
Slavi Tzvetanov
09.09.2023
Сервиз „Сотиров“
5 месеца!!!Не могат да оправят проблем с фурната.5 месеца!!!Чакахме за платка и датчици,дойде платката,няма датчици,за тях ремонта бил приключен...,фурната не работи!Чакали части!!!5 месеца!!!Абсолютни некадърници!Фурната е взета от ИКЕА!!!
Katrina D
22.08.2023
Сервиз „Сотиров“
Много отзивчив и професионален техник с чувство за хумор - Стефан. Оправи проблема на пералнята много бързо и точно. Също представителката, с която говорихме за да ангажираме техник, беше много любезна.Доволни сме и препоръчваме
miamiltenov Mia
08.08.2023
Сервиз „Сотиров“
Бърза,професионална работа, добро отношение, нормални цени. Н.Борисова
Vlado Alexandrov
07.08.2023
Сервиз „Сотиров“
Два неуспешни ремонта за които бях даже и таксуван,сега си имам неработещи котлони за които съм си платил 85 лева. При опит за втора рекламация ми казаха да се примиря с два работещи котлона от четири. Мисля да си потърся правата в КЗП. На искането да разговарям с управителя ми бе отговорено,че няма как да стане по телефона !!!
ani dimutrova
03.08.2023
Сервиз „Сотиров“
Купих пералня, която се оказа с дефект - при центрофугиране къса дрехите. Тъй като е гаранционна дойде техник , който ми обясни , че и няма нищо и трябва да пера на половин пране. След повторно идване на техник се смени казана на пералнята и ми я върнаха двойно по развалена - не само , че късаше дрехи , но и наводняваше всеки път при пускане. Взеха я за повторен ремонт и тестове и след 12 дни в сервиза ми обяснеха, че и няма нищо. Обясних, че пускам жалба в КЗП и тогава направиха тест с който се установи скъсан маншон след техният ремонт. Поведението е безкрайно арогантно на персонала. Не препоръчвам услугите на сервиза, както и марката Индезит.