Дивалс ЕООД бул. „Климент Охридски“ 113, 1756 кв. Малинова долина, София

Дивалс ЕООД



222 Отзиви
  • понеделник8:00ч.–17:00ч.
  • вторник8:00ч.–17:00ч.
  • сряда8:00ч.–17:00ч.
  • четвъртък8:00ч.–17:00ч.
  • петък8:00ч.–17:00ч.
  • съботаЗатворено
  • неделяЗатворено


Дивалс ЕООД бул. „Климент Охридски“ 113, 1756 кв. Малинова долина, София


За бизнеса

Divals.bg | Център за диагностика и ремонт на автоматични трансмисии |

Контакти

Уебсайт
Обадете ни се
+359889811282
бул. „Климент Охридски“ 113, 1756 кв. Малинова долина, София

Часове

  • понеделник8:00ч.–17:00ч.
  • вторник8:00ч.–17:00ч.
  • сряда8:00ч.–17:00ч.
  • четвъртък8:00ч.–17:00ч.
  • петък8:00ч.–17:00ч.
  • съботаЗатворено
  • неделяЗатворено

Характеристики

  • Вход с достъп за инвалидни колички
  • Паркинг с достъп за инвалидни колички
  • Тоалетна
  • Дебитни карти
  • Мобилни безконтактни плащания
  • Кредитни карти


Препоръчани отзиви

angel petkov
26.10.2023
Дивалс ЕООД
Много съм доволен от този сервиз, спечелиха ме като редовен клиент. Нямах задна предавка на BMW F10, след като им оставих колата ми обясниха какво ще направят и проблема вече го няма.
Борислав Ангелов
09.10.2023
Дивалс ЕООД
Пичове са. И разбират. Особено Виктор. Има и отношение към клиента. Обяснява подробно. При елементарни познания ти става ясно за какво иде реч
Елена Георгиева
30.09.2023
Дивалс ЕООД
Благодаря на сервиза за качестваната работа, също така искам да благодаря лично на приемчика г-н Кирил Кирилов , който беше изключително любезен и детайлен в обяснението на ремонта на автоматичната скоростна кутия на моят автомобил.
N.B.Z 1996
28.09.2023
Дивалс ЕООД
Всичко , за което съм бил там е свършено както трябва . Препоръчвам !!!
Angel Penev
29.08.2023
Дивалс ЕООД
Некоректни и неадекватни,оставих си колата за диагностика и отстраняване на грешна комуникация на автоматична скоростна кутия и ми казаха утре я започваме и така една седмица,звъня им отговор “утре я започваме, но се подгответе за минимум 10 дни,този проблем се открива трудно” минават 2-3 дни отново им звъня, утре я почваме.така 20 дни, с уговорката когато разберът какъв е проблема да ме информират, след 2 дни ми звънят колата е готова беше компютър на трансмисията нов е 1700-1800& но ние ти сложихме работещ втора употреба и се чудя каква жена да ти обявя за него 860-880 лв плюс труд до 1360-1380 лв,питам за гаранция и започна мрън мрън. Отивам да си взема колата , колата с одрана броня и ги питам какво се прави в случая, какво се случва,Ми ти не е при нас сигурен ли сте мрън мрън, показва се някакъв човек-собственикът така каза и след малко разправии изведнъж ми заявява,че той като собственик решава какво се прави в сервиза и колата ми вече не е РЕМОНТИРАНА И НЯМА ДА Я РЕМОНТИРАТ ДА СЕ ВЪРНА СЛЕД 2-3 часа и ще я върнат както съм я закарал,ЩЕ СВАЛЯТ КОМПЮТЪРА ЗА 860-880 лв И ЩЕ СЛОЖАТ ПАК МОЯТ НЕРАБОТЕЩ. НЕМОЖЕЛИ ДА СЕ СПРАВЯТ С ПРОБЛЕМА И СЕ ИЗВИНЯВАТ.Отново питам “НАЛИ МИ СЕ ОБАДИХТЕ,ЧЕ КОЛАТА МИ Е ОТРЕМОНТИРАНА ,КАК ТАКА СЕГА НЕ Е ,ШЕГУВАТЕ ЛИ СЕ “ човекът-шефът отново “ТОВА Е МОЯ СЕРВИЗ ТУК АЗ КАЗВАМ” чаках ги 3 часа да ми върнат колата неотремонтирана. Заведоха претенция за щета по бронята на автомобила. Всеки сам да си прави изводите.
THERMAL VISION
29.07.2023
Дивалс ЕООД
Много компетентни в работата си. Единствено паркинга им за клиенти е неудобен и тесен
Jordan Rankov
27.07.2023
Дивалс ЕООД
Ползвах услугите на сервиза за смяна на масло на автоматична скоростна кутия и филтър на BMW E60 – 530D.След смяната на маслото, бях повикан да получа автомобила си. Тогава ме уведомиха, че след смяната на маслото се е изписала грешка – „проблем с трансмисията“ /проблем със скоростен лост и селеноид 6/. Препоръчаха да сменя акумулатора, напривих го, но грешката продължи да се появява, когато е студен автомобила и да изчезва, когато загрее.Отново закарах автомобила в сервиза за отстраняване на проблема. След няколко дни ми се обадиха и ми казаха, че трябва да се смени скоростния лост и селеноид 6. Заплатих и за тази смяна и услуга.Когато ме извикаха да си получа автомобила, поисках да ми върнат стария скоростен лост и селеноид 6 и ми бе отговорено, че е направен ремонт на моя скоростен лост и че селеноид 6 не е сменен.При пътуване с колата, грешката отново се появи. Но, този път грешката при съвсем студен автомобил не се появяваше, а се изписваше след 1-2 минути след запалване и изчезваше при топъл автомобил.За пореден път върнах автомобила в сервиза и този път проблема беше отстранен. При запитване какво е породило проблема, ми отговориха, че са сменили електрическата букса на автоматичната скоростна кутия, тъй като е имало теч от нея. Ако беше сменена в самото начало, нямаше да мина през целия този ад.Свързах се със собственика на сервиза и след като обясних ситуацията, той лично ми обеща, че до десет дни ще ми бъде възстановена сумата по банков път, която бях платил допълнително за смяната на скоростния лост и селеноид 6. Тези десет дни отдавна минаха и парите така и не ми бяха възстановени.Четейки коментарите тук, разбирам, че явно това е схема и не съм единственият измамен.Не знам, хората, които са писали тук, дали са си потърсили правата, но аз не смятам да оставя нещата така – ще задейставам абсолютно всички правни институции и ще дам гласност в медиите.
Radko Zhelev
26.07.2023
Дивалс ЕООД
Отношението в този сервиз към клиента е коректно и добро. Хората са професионалисти и нагледно обясниха какъв е възможния проблем със скоростната кутия. След диягностика отново разсниха възможностите които имам пред мен. Доволен съм ги ги препоръчвам като професионалисти с добро отношение към проблемите с който бихте отишли при тях.
V.Y
25.07.2023
Дивалс ЕООД
Пълен ремонт на скоростна кутия за над 4000лв и след седмица каране на колата обратно при тях с проблем който нямаше преди техния ремонт".Сами си правете сметка дали да се доверявате на този сервиз!!!Ако имате излишни нерви и пари за пилеене това е сервиза.Гаранцията която дават е скандална-20 000км или една година дори и при напълно отремонтирана кутия с оригинални по техните думи части!!!Съотношение цена и качество на 100% не си заслужава.Същата работа за много по-малко пари ще ви свърши и някой гаражен що-годе кадърен майсторВ крайна сметка кутията си остана с проблем а те вдигнаха ръце и казват "това е което мижем да направим"Пълни измамници"
Petko Gavazov
25.07.2023
Дивалс ЕООД
Един пост няма да ми стигне за да опиша отношението и професионалзма на момчетата от сервиз Дивалс. Препоръчвам сервиза защото за 30 години опит и ходене по сервизи на друго място такова отношение и такъв порфесионализъм не съм виждал. Преди да намеря сервиз Дивалс, бях готов да бракувам колата, толкова беше лошо състоянието и. Накратко имахме проблем със прескочил зъб на ангренажната верига и задрали бутала на мотор, както и счупена автоматична скоростна кутия на Ауди A4 2.0 бензин TFSI - 2012 г. Колата ни беше закупена от почтен швейцарец, който се кълнеше че на колата и няма нищо, и е в топ състояние. От самото начало, от анализирането на проблема, до описването на щетите и намирането на най - добрия вариант за ремонт бяха подробно анализирани и предложени като възможности. В заключение месец по - късно имаме автомобил възстановен до заводските му стойности като автоматична скоростна кутия, компютър и ремонт на блок, покупка на резервни части и цялостно окомплектоване и сглобяване на двигател. Вложиха целия опит контакти, и знания за да въстановят автомобила в заводския му вид. Сервиза дава и една година или 20000 километра гаранция на вложените части и труд. Лични благодарности на приемчика Кирил и мастора който извърши цялата работа.

Добави рецензия

Карта

бул. „Климент Охридски“ 113, 1756 кв. Малинова долина, София
Дивалс ЕООД