Оптикласа - Park Center Sofia
19 Отзиви
- понеделник10:00ч.–20:00ч.
- вторник10:00ч.–20:00ч.
- сряда10:00ч.–20:00ч.
- четвъртък10:00ч.–20:00ч.
- петък10:00ч.–20:00ч.
- събота10:00ч.–20:00ч.
- неделя10:00ч.–20:00ч.
За бизнеса
Слънчеви очила – онлайн магазин | Opticlasa | Една класа над другите! Богат избор висококачествени оригинални дамски и мъжки слънчеви очила от топ марки на най-добри цени.
Контакти
Уебсайт
Обадете ни се
+35924260039
бул. „Арсеналски“ 2, 1421 ж.к. Лозенец, София
Часове
- понеделник10:00ч.–20:00ч.
- вторник10:00ч.–20:00ч.
- сряда10:00ч.–20:00ч.
- четвъртък10:00ч.–20:00ч.
- петък10:00ч.–20:00ч.
- събота10:00ч.–20:00ч.
- неделя10:00ч.–20:00ч.
Характеристики
- Вход с достъп за инвалидни колички
- Паркинг с достъп за инвалидни колички
- Кредитни карти
- Пазаруване в магазина
Препоръчани отзиви
Ирина Стойкова
28.10.2023
Оптикласа - Park Center Sofia
Дамата работеща в Оптиката в Парк Център не приема клиенти в 19.40, при обявено работно време до 20.00чМоля оправете си работното време до 19.30 тогава.
Velin Daskalov
24.10.2023
Оптикласа - Park Center Sofia
I was looking to buy glasses with blue light filter. I tried 3 frames for a little more of 3 minutes altogether, when a bunch of people came shouting we are coming for the tom ford glasses". All of a sudden the glasses' frames were locked
Асен Иванов
12.10.2023
Оптикласа - Park Center Sofia
Изключителни професионалисти! Дават точна и адекватна преценка, не отбиват номера за продажбата а дава мнения кое подхода на формата на лицето! Горещо препоръчвам! Важи за повечето им обекти !
Milena Shishkova
08.09.2023
Оптикласа - Park Center Sofia
Професионално и експедитивно. Препоръчвам ги.
Kiril Petrow
21.08.2023
Оптикласа - Park Center Sofia
Много добро обслужване.
Ryan Pethrow
02.08.2023
Оптикласа - Park Center Sofia
Страхотна оптика със страхотни професионалисти и голям набор и разнообразие на слънчеви очила
Preslav Georgiev
27.07.2023
Оптикласа - Park Center Sofia
Неучтиво и арогантно поведение на главният служител на обекта. Служител, който вместо да намери решение на проблем намира оправдания защо той да не се разреши. В този обект клиентите се разглеждат като нещо нежелано.