Йеттел бул. „България“ 63, 4003 Кършияка, Пловдив

Йеттел



137 Отзиви
  • понеделник9:00ч.–19:30ч.
  • вторник9:00ч.–19:30ч.
  • сряда9:00ч.–19:30ч.
  • четвъртък9:00ч.–19:30ч.
  • петък9:00ч.–19:30ч.
  • съботаЗатворено
  • неделяЗатворено


Йеттел бул. „България“ 63, 4003 Кършияка, Пловдив


За бизнеса

Правим Живота ти По-лесен | Yettel | При нас ще откриеш абонаментни планове за твоите нужди, най-добрия безкабелен домашен интернет, както и интерактивна телевизия. Стани наш клиент.

Контакти

Уебсайт
Обадете ни се
+35932515065
бул. „България“ 63, 4003 Кършияка, Пловдив

Часове

  • понеделник9:00ч.–19:30ч.
  • вторник9:00ч.–19:30ч.
  • сряда9:00ч.–19:30ч.
  • четвъртък9:00ч.–19:30ч.
  • петък9:00ч.–19:30ч.
  • съботаЗатворено
  • неделяЗатворено

Характеристики

  • Вход с достъп за инвалидни колички


Препоръчани отзиви

Пенчиславчо
29.12.2023
Йеттел
Страхотни сте колеги, но се старайте да сте по сдържани, защото нашите пациенти оп клиенти са трудни. Понякога са неграмотни, не умеят да слушат, затова пишете на лист. Колко ще платят и какво плащат. Имах един случай се занимавах с клиент 1 час пред регионалния си мениджър и накрая клиента се върна след месец, бил излъган. Имал второ отделение, как да разбере Про рейт. Живи и здрави!
Grizley
03.10.2023
Йеттел
Ако можех да сложа по ниска оценка бих сложил. На кратко с доста разправия и каране успях да накарам служителите да ми пуснат заявлението за прекратяване на номера и договора. Това е продължението от моята история от офиса на ул. „Брезовско шосе“ №127, 4003 Пловдив. След като разбрах от 123 customer service на Yettel, за това че просто трябва да отида до офис на Yettel и да пусна заявление да попълна документация за да ми спрат номера и продължаващият договор след изтичането на 2-ву годишният договор. Аз реших да отида в друг офис в който няма да ме очакват и да са готови с тяхните лъжи и измами. И това е техният офис. На 2/2/2023 аз отидох за да ги помоля да ми прекратят договора отново обясних че ще заминавам и че вече договорът ми е изтекъл и аз просто искам да пусна заявлението за да си прекратя договорът. Там бях посрещтнат от едно момче което беше също научено да лъже като миндил. Явно това е във всеки офис или можеби се предава по кръвна връзка кой знае. Но те също се опитаха да ме излъжат и да ми обясняват че няма управител и че се изискжа управител за да се направи това, след което аз попитах, неможе ли да се обадите, той ми каза че били всички управители на среща и аз попитах до кога, той каза следващите 3 дни. Да изтъкна леко колко тъпа лъжа беше това. След което се намеси една червенокоса вещица и тя реши да ме прокълне също с нейното заклинание. Тряяябва управител хокус покус. И аз ги попитах веднага защо ме лъжете говорих с ваш колега от 123 customer service и ми каза че ми е нужно просто да отида до офис и да подпиша заявление и това е. Те се опитваха да лъжат дори след като аз им заявих това и ги попитах ако искате да им звъннем да попитаме дали е така или не защото поне те ми помогнаха за разлика от вас. Те замълчаха момчето беше стресирано а червенокосата вещица реши да му каже да пусне заявлението и да ми даде да се подпиша. На следващият ден отидох отново за да проверя защото от customer service ми казаха че още няма нищо в системата и ми се извиниха за това как са се държали техните колеги. Когато аз пристигнах те бяха тихи като църковни мишки. Провериха на компютъра и се показа че е пуснато след което ми се подписа на документ, където и аз и тя имаме подпис и пише че е пуснато заявление за анулиране на номера и договора. И нито се извиниха нито нищо и аз си тръгнах. -Само да доуточна мисля че червенокосата жена е управител или зам. управител защото тя подписа документа а не момчето. Което говори още по зле за тях...
Мариян Жеков
30.09.2023
Йеттел
Бързо обслужване доволен съм много служители те са много лъчезарни очтиви
Petranka Lumbeva
26.09.2023
Йеттел
Не съм доволна. Големи измамници. Без да има телефона Интернет ми включват безопасно сърфиране за 1.20. Без да ме предупредят , подпиши тук и тук, и хайде готово.
elfcheto elf
12.09.2023
Йеттел
Некомпетенни служители.Във нито един офис не си вдигат телефоните.
Атанас Проданов
24.08.2023
Йеттел
Арогантно отношение от служителката в офиса им. По нейно описание под длъжност заместник управителка. Ако толерират този тип хора с това поведение в офисите си, жална Ви майка на бизнеса.
Ivan Yumerski
22.08.2023
Йеттел
Потвърждавам - не отговарят на посечения телефон!!! Много несериозно отношение!!!
Petya Gospodinova
22.08.2023
Йеттел
Ако искате да се занимавате с персонал, с нулево отношение към клиента, идете в техния офис. Платих с 32 лева по-висока сметка, отколкото трябваше. Отидох да разбера защо се е получило така. Първият служител, на пръв поглед от скоро, ми обясни, че било нормално първата сметка да ми е по-висока, но не ми даде ясно обяснение защо е така, а извика друга по-опитна служителка, която обясни съвсем различно нещо от първия служител. В хода на разговора, споделих, че не съм запозната с последните практики на българските оператори, тъй като, последните години живях в чужбина и ползвах услугите на други оператори, които са много по-лесни за ползване и никога не се е стигало до подобни проблеми. Те ми казаха, че тук все пак е България и едва ли не, е нормално да стават такива обърквации. В крайна сметка си платих, благодарих и на изпроводяк, въпросният служител ми каза да съм си ходила в чужбина, като тук не ми харесвало. Ужасен ужасно обслужване имаха и преди 10 години и сега. В първия удобен момент ги сменям.
Петър Пощов
29.07.2023
Йеттел
Няма как иначе и 1 звезда не бих ви дал. Пускате телефон на промоция в същото време този телефон го нямате а ще пристигне след края на промоцията. Просто незнам какви молоумници трябва да сте!
Мария Пергелова
25.07.2023
Йеттел
Влизаш и плащаш!Ако има някакви индивидуални оферти служителите ти предлагат!Нови промоционални пакети.

Добави рецензия

Карта

бул. „България“ 63, 4003 Кършияка, Пловдив
Йеттел