Агрон Сервиз ЕООД ул. „Любен Каравелов“ 28, 1278 кв. Бенковски, София

Агрон Сервиз ЕООД



147 Отзиви
  • понеделник8:30ч.–18:00ч.
  • вторник8:30ч.–18:00ч.
  • сряда8:30ч.–18:00ч.
  • четвъртък8:30ч.–18:00ч.
  • петък8:30ч.–18:00ч.
  • съботаЗатворено
  • неделяЗатворено


Агрон Сервиз ЕООД ул. „Любен Каравелов“ 28, 1278 кв. Бенковски, София


За бизнеса

Агрон Сервиз София – Агрон Сервиз София |

Контакти

Уебсайт
Обадете ни се
+35929367344
ул. „Любен Каравелов“ 28, 1278 кв. Бенковски, София

Часове

  • понеделник8:30ч.–18:00ч.
  • вторник8:30ч.–18:00ч.
  • сряда8:30ч.–18:00ч.
  • четвъртък8:30ч.–18:00ч.
  • петък8:30ч.–18:00ч.
  • съботаЗатворено
  • неделяЗатворено

Характеристики

  • Вход с достъп за инвалидни колички
  • Паркинг с достъп за инвалидни колички
  • Тоалетна


Препоръчани отзиви

Krasen Dimkov
27.10.2023
Агрон Сервиз ЕООД
Мястото се намира трудно с навигация. Служителите са добри и отзивчиви, но организацията им куца. След като колата ми кисна две седмици за една броня и трябваше да ми я докарат до вратата, ми се обадиха и ми казаха че не могат защото бил сам шофьора. Оказа се че са сбъркали цвета и затова са задържали колата, но това не трябва да е мой проблем.
Tsvetomil Ivanov
28.09.2023
Агрон Сервиз ЕООД
Не работят много бързо, но пък за сметка на това са любезни и си изпипват работата.
Rossen Vuchkov
05.09.2023
Агрон Сервиз ЕООД
На кратко: Мошеници ,държан ви мпс то със месеци като заложник, и казват само съгласуваме цените. Пиша го най отговорно.
rumen dimitrov
27.08.2023
Агрон Сервиз ЕООД
Август ми записаха колата за 20 септември .Днес е 11 октомври ,кола нямам .Три детайла явно отнемат доста време.Когато попитах какво става ,че вече губя търпение ми се отговори “Вие карате ли ми се нещо”.За първи път ми е и явно за последен.Да кажа само ,че понеже вратата не влиза по-каско тъй като е имала драскотина при огледа,господата в сервиза ми поискаха за боя,повтарям за боя 314 лв.
Rosen Bebov
23.08.2023
Агрон Сервиз ЕООД
След 3 седмици чакане за боядисване на 3 детайла - колата беше в по-лошо състояние отколкото когато я оставих. Цялата беше мръсна. Механикът, който я е оправял/боядисвал беше надрал кожата на едната седалка и беше отварял всички шкафчета по купето, отделно всички настройки на аудиото, навигацията и колата бяха променени. По задните външни панели имаше нови драскотини в следствие на нехайство от страна на сервиза. Накратко - оставих я за боядисване на 2-3 детайла, а като я взимах приличаше така, сякаш е стояла в италианска автокъща с години - цялата беше мръсна и в прах, а двигателят и багажника сякаш бяха целево поръсени с прах. При ремонта са били откачани датчици и не са закачени след това. При незабавна диагностика след като си взех колата имаше нови 7 грешки (имам съмнение и че нещо е сменяно по колата). Не бих се върнал там, както и не бих препоръчал на никого този сервиз за боядисване на елементи от каско.
Hristo Piskov
17.08.2023
Агрон Сервиз ЕООД
Звънях във въпросния сервиз да ги питам дали да си взема възлагателно писмо за лек ремонт на задна товарна врата на товарен автомобил човека отсреща ми каза, че ще говори с колегите и ще ми върне обаждане, вече три дни чакам,но няма.Днес звънях два пъти никой не отговаря, вече имам възлагателно за този сервиз,но ще сменя писмото към друг докато не са ми скъсали нервите.А и след прегледа на повечето отзиви се отказах. Не препоръчвам...
Кристин Самора
09.08.2023
Агрон Сервиз ЕООД
Благодаря им за вниманието! В сервиза има много специалисти и ние сме спокойни да оставим автомобилът си там.Силно препоръчвам ако имате щета да посочите този сервиз за изпълнение!! Работят със застраховки, което е супер, защото са на ниво!
L. Rusimov
07.08.2023
Агрон Сервиз ЕООД
За съжаление няма как да дам 0 звезди за оценка. Оставих автомобила си на 05.09. Имах леко одраскан преден калник и лек ударен заден. Всичко започна добре. Възпитан персонал, предадох колата спокоен. Обясниха ми, че ще се наложи допълнителен преглед от застраховател за евентуални допълнителни увреди по задния калник. На 16.09. се обадих за първи път за обратна връзка, като обясниха, че предишната седмица е имало допълнителен преглед и започват вече да работят по колата. На 18.09. от Агрон ми позвъниха да ми кажат, че парктроника ми имал проблем и да ме попитат дали искам да ми спуснат оферта и те да го оправят или да го проправя после, където аз реша. Обясних, че никога не съм имал проблем с парктроника, но се доверих на възпитаните служители и казах да ми обяснят какво не е наред и да ми дадат оферта.Казаха, че ще звъннат утре. Е, никой не се обади и се обадих аз. Друг служител. Каза, че щом не са се обадили, явно проблемът е дребен и са го оправили. Същия ден (19.09), попитах кога все пак ще е готов автомобилът. Отговор:утре(20.09) влиза за боя, събота неделя и понеделник почивни дни, най-късно 25.09! Е, стана 25ти. Никой не се обажда. Звъня в 17:00. Питам какво става с колата. Казаха, че ще ми върнат обаждане. Е, не ми върнаха. Звъня на 26ти сутринта, казаха че имало проблем с камерата за боядисване и сигурно ще стане на 27ми, тъй като днес(26ти) я боядисвали. Казах им, че работя на 3 места и съм с малко дете и имам вече спешна нужда от колата, ако може да стане до обяд на 27ми. Звъня на 27ми сутринта. Пак казват, че ще върнат обаждане. Звънят и казват- има разминаване в цветовете. Трябва да я боядисаме пак,вторник (01.19) ще е готова. Казах, че не ме интересува вече, ако ще и жълта да е колата( тя е металик) и че вече им нямам доверие и не мога да чакам. Отидох в 12:00ч., колата още не беше сглобена. Започвам работа в 13 и 30. Сглобиха я.. Докато я миеха дойде една дама да ми се извини за цвета, който тя била избрала и затова не съответствал. Накрая в 13ч. ми дадоха да подпиша протокол, на който пише, че общо взето 0съм доволен и да взимам колата. Казах, че не искам да подпиша и че не съм доволен, но трябва все пак да отида на работа и имам нужда от кола, а от многото обаждания и разигравания вече наистина нямах доверие на тези хора. Питах ги, какво ще стане ако не подпиша. Управителят каза, че няма да ми даде автомобила. Притиснат от времето, нервите и чакането, казах си ок, ще приема разликата в цветовете , просто да се разкара цялата разправия от главата ми и да забравям. Качих се ядосан в колата и когато включих на задна скорост парктроника започна да пищи непрестанно, без да има каквото и да е зад колата. Върнах се. Видях управителя. Казах му, че парктроника не работи. Каза да вкарам колата в сервиза. 5 човека започнаха да разглабят и да връзват жички. Изобщо не го бяха и закачили явно. Вече беше 13 и 30. Обадих се на работидателя ми, че закъснявам доста за работа. Закъснях за работа, разбира се. Тръгнах си с различни цветове на колата, но с оправен парктроник, е не оправен, той работеше преди да отида в Агрон. Когато си тръгнах от работа, за да отида на друго работно място, пасажерът на задната седалка на автомобила ми не можеше да отвори вратата. Оказа се, че се отваря само отвън- вече. Но не и преди да отида в Агрон. Как сега да се върна при тези хора?И на какво прилича това? Плащам застраховка каско с доверен сервиз, за какво? Кой ще компенсира щетите и най-вече нервите и донякъде унижението от случката? Никой. Все още съм ядосан. Правете си сметка, но ви съветвам, не оставяйте автомобилът си там. Отидох за щети, които бяха едва забележими, а си тръгнах с куп проблеми и чувството, че съм прецакан, като клиент и като човек.
Диан Стоянов
30.07.2023
Агрон Сервиз ЕООД
Аз лично съм много недоволен от тях: 1. Липсва вътрешна комуникация между служителите- веднъж говориш с един, след това с втори и т.н. 2. Некоректно отношение към клиента! Всеки се оправдава с колегата си..... ,,Той не ви ли каза.........''.3. Не ги използвайте като доверен сервиз! Аз лично се опитах да ги използвам като доверен сервиз към ДЗИ, но останах само с опита. Оставих им колата си с възлагателно писмо от ДЗИ с опис на външни щети, които са за боя с леки драскотини (от паркиране в Центъра и от вратите на съседни коли). Всички детайли са за боя: задна броня, предна броня, преден калник, и две врати. Единствено предната броня е за леко лепене/китосване. След като е оставена колата след 5-6 дена ми се обаждат,че е необходимо смяна на преден радиатор и предна греда ( колата имаше преди 2 години и половина лек удар и са леко изкривени). Извикали са ДЗИ да ги снимат тези части, но ДЗИ са отказали да ги заплатят. След това ми се обаждат на мен, да ги заплатим, аз отказах, понеже и двете части са леко деформирани, но работят по предназначение толкова години. И ги помолих да оправят само външните детайли. Изискаха от мен официален мейл, че не искам да сесменяват двете части- изпратих такъв мейл. След още седмица звъня няколко пъти. Да попитам кога ще е готова колата. Отговора беше, че колата е вкарана да се прави. След още няколко дни звъня, да попитам дали може да ме ориентират горе- долу още колко дни ще отнеме. Отговара беше, сега колегата я сглабя, утре е готова. На следващия ден ми звънят, че колата е готова. Аз ги попитах, дали има нужда от доплащане (понеже са повече детайли), приемчика не знаеше и ми върна обаждане малко по- късно, че няма нищо за доплащане. Аз веднага организирах човек да ме закара до сервиза, че е на много неудобно място и какво да видя. Колата беше във вида, в който съм я закарал! Приемчика ми каза: защото не съм се съгласил да сменят вътрешните части отказват да направят отремонтирането на външните детайли- КОЛЕГАТА НЕ ВИ ЛИ КАЗА!?!?!?!? И аз без думи, загубих толкова дни в очакване за автомобила+ транспортни разходи+ загуба на работно време и т.н. Аз лично не успях да схвана, защо воден радиатор леко крив и предна греда под предната броня, отново леко крива по средата, за свързани със задна броня, странични врати, калник....... Ако ми бяха казали: задължително трябва да ги сменим, за да ви напрвим ремонта иначе отказваме да я правим като цяло ОК, но така НЕ Е КОРЕКТНО!!!
Radostina Dobreva
25.07.2023
Агрон Сервиз ЕООД
Разположен буквално на края на града. Много труден достъп. Дори навигацията се затруднява. Улиците са в лошо състояние. Иначе персонала е любезен и работата качествена. Препоръчвам да си огледате автомобила много добре, когато го приемате и да обърнете внимание на малките детайли.работят с почти всички застрахователи. Могат безплатно да ви докарат колата на място, за да ви спестят пътя.

Добави рецензия

Карта

ул. „Любен Каравелов“ 28, 1278 кв. Бенковски, София
Агрон Сервиз ЕООД