Технополис Пловдив ул. „Коматевско шосе“ 24, 4004 ж.к. Христо Ботев - Юг, Пловдив

Технополис Пловдив



367 Отзиви
  • понеделник9:30ч.–20:30ч.
  • вторник9:30ч.–20:30ч.
  • сряда9:30ч.–20:30ч.
  • четвъртък9:30ч.–20:30ч.
  • петък9:30ч.–20:30ч.
  • събота9:30ч.–20:30ч.
  • неделя9:30ч.–19:30ч.


Технополис Пловдив ул. „Коматевско шосе“ 24, 4004 ж.к. Христо Ботев - Юг, Пловдив


За бизнеса

Начална Страница | Технополис БГ | Хипермаркети Технополис предлагат огромен избор от бяла, черна, офис техника и IT. Транспорт, покупки на изплащане, онлайн магазин, удължена гаранция и внимателно обслужване. Технополис - прави живота по-хубав.

Контакти

Обадете ни се
+35932307200
ул. „Коматевско шосе“ 24, 4004 ж.к. Христо Ботев - Юг, Пловдив

Часове

  • понеделник9:30ч.–20:30ч.
  • вторник9:30ч.–20:30ч.
  • сряда9:30ч.–20:30ч.
  • четвъртък9:30ч.–20:30ч.
  • петък9:30ч.–20:30ч.
  • събота9:30ч.–20:30ч.
  • неделя9:30ч.–19:30ч.

Характеристики

  • Вход с достъп за инвалидни колички
  • Паркинг с достъп за инвалидни колички
  • Тоалетна с достъп за инвалидни колички
  • Дебитни карти
  • Мобилни безконтактни плащания
  • Кредитни карти
  • Доставка
  • Пазаруване в магазина
  • Вземане от магазина
  • Доставка в деня на поръчката
  • Електроника
  • Батерии
  • Електрически крушки


Препоръчани отзиви

Borislav Tonev
26.10.2023
Технополис Пловдив
Гаранционното обслужване на Технополис или как един телефон пътува от Пловдив до София за 23 дни.Първо ми се иска да уточня, че съм пазарувал в Технополис много пъти и през годините дори ми се е налагало да се възползвам от гаранционното им обслужване. Не съм имал кой знае какви проблеми и следователно нямах особени притеснения, когато през септември реших да закупя телефон от там. След изживяването ми от последните два месеца, съм убеден, че от там повече няма да си купя и АА батерия.Проблемите започнаха още от началото когато разбрах, че телефонът се рестартира през нощта по време на зареждане. Най-неприятното в случая беше, че проблемът се появяваше на абсолютно случаен принцип – може да не се рестартира цяла седмица, а след това да го направи 2 пъти за 3 дни. Рових се из менютата, изтрих ненужните приложения и дори направих ресет на фабричните настройки в опит да реша проблема сам. Телефонът продължи да се рестартира на случаен принцип, а две сутрини дори го намерих изключен. В този момент реших, че няма друг вариант освен да го върна за рекламация.Знаейки, че става въпрос за проблем, който е труден за диагностициране, дебело подчертах пред служителите на Технополис, че телефонът се рестартира на случаен принцип и може да са нужни малко по-продължителни тестове. Те ме увериха, че ще изпратят апарата в сервиз в София, където такива ще бъдат направени.Това беше на 11 ноември 2022. На 9 декември получих SMS, който ме информира, че рекламацията ми е неоснователна.Аз знаех, че рекламацията не е неоснователна, но привидно нещата изглеждаха сякаш всички са си свършили работата – Технополис бяха изпратили телефона в сервиз на име Криейтив Център, където той е бил тестван и върнат почти месец след моята рекламация. Констативният протокол издаден от сервиза, обаче, показва, че истината е малко по-различна.Според него, Криейтив Център са получили телефона на 5 декември и са го върнали на Технополис заедно с протокола на 7 декември. С други думи, между 12 ноември и 5 декември телефонът е пътувал между Технополис 2 в Пловдив и Криейтив Център в София. Това са 23 дни. След това е бил в сервиза в продължение на 2 дни преди да се отправи обратно към Пловдив.Три дни след като се взех телефона, той се рестартира отново и аз отново реших да го върна на Технополис. Говорих с управителя, който положи усилия да ме увери, че този път, всички ще се отнесат по-сериозно към проблема. Тук може би трябва да вмъкна, че ми направи лошо впечатления репликата „Аз разбирам, че искате нов телефон“ – това никога не ми е било целта, аз просто искам работещ телефон.Всичко друго обаче звучеше добре – ще бъдат проверени предишни оплаквания от Криейтив Център и дори може да бъдат разгледани опции за други сервизи. При всички положения, беше ми обещано, че този път тестовете ще са по-обстойни и ще бъдат положени усилия за решаване на проблема.Това беше на 12 декември 2022. На 9 януари получих странно обаждане от Технополис, с което ме попитаха дали съм доволен от обслужването на сервиза. Аз им отговорих, че все още чакам развръзка по случая, а малко по-късно развръзката дойде – SMS, който ме уведоми, че рекламацията ми е неоснователна.Няколко часа по-късно си взех телефона заедно с нов констативен протокол, който ми показа, че сценарият се е повторил почти на 100%. Криейтив Център са получили телефона на 4 януари, 23 дни след като го оставих в Технополис за втори път, а ден по-късно са го върнали след софтуерни тестове, при които не са констатирали нищо.Извинението от служителните на Технополис също беше странно – „помолихме ги да тестват, но не сме там“. Не знам какво трябваше да значи това точно – може би трябваше аз да придружа телефона на 23-дневния трек до София и тогава щеше да се свърши работа.Равносметката е следната – купих телефон преди 4 месеца. През почти 2 от тях, телефонът не беше в мен, а прекарваше по-голямата част от времето изминавайки 150-те километра между Пловдив и София. Проблемът не е идентифициран, а от Технополис не са направили нищо освен да ми хвърлят прах в очите и да демонстрират незаинтересованост.
Angel Yotov
21.10.2023
Технополис Пловдив
Много добре зареден. Удобно за паркиране. Спокойно. Ако изгонят и кредитните консултанти отвътре ще е още по-добре.
Stanislav Pukov
09.10.2023
Технополис Пловдив
Много зареден, голям и хубав магазин. Технополис 2 в квартал Христо Ботев. Препоръчвам!
Свобода Стойкова
03.10.2023
Технополис Пловдив
Най-богато зареденият магазин в Пловдив за всякакъв вид техника, електроуреди и всичко каквото може да си представи човек. Стоката е перфектно подредена, навсякъде цари идеална чистота и ред. Пазаруването тук е удоволствие и привилегия. Изключително съм възхитена. Наистина останах без думи. Непременно посетете обекта.
Kaluey Marinov
23.08.2023
Технополис Пловдив
Добре зареден и добро обслужване,но съвета ми е първо да се поинтересувате по обстойно от артикула който ви интересува и след това да отсейвате думите на продавач консултанта
Hristina Atanasova
17.08.2023
Технополис Пловдив
Магазина е просторен, много добре зареден със стока. Има избор. Прави впечатление, че хората, които обслужват не се откриват лесно. Въпреки, че по Коледа ни се наложи да търсим фризер и попаднахме на много отзивчив консултант. Жалко, че не обърнах внимание на името.Препоръчвам магазина!!!
Апостол Лазаров
12.08.2023
Технополис Пловдив
Новият Технополис до Маркита е много добре организиран и подреден. Магазините до него - също. Особено добро впечатление прави кафенето - чисто, достъпни цени, вкусно...
Vania Ivanova
05.08.2023
Технополис Пловдив
Тази верига магазини е една от Най-ЛОЯЛНАТА. Богат Избор на всички стоки. Обслужването е високо ниво
Diana Dekova
29.07.2023
Технополис Пловдив
Магазинът е голям,чист и добре подреден. Консултантите са винаги любезни. Преди месец закупих сушилня от там и консултантът Даниел Широков любезно и професионално ме насочи и ми помогна в избора. Отново ще посетя магазина при необходимост.
Georgi Argatov
25.07.2023
Технополис Пловдив
Магазинът на Коматевско шосе е много чист и подреден,персоналът е много отзивчив,а кафето към него е изключително стилно и подредено,хубаво меню и избор на кафе. Посещаваме и двете места доста чест заради приятната обстановка!

Добави рецензия

Карта

ул. „Коматевско шосе“ 24, 4004 ж.к. Христо Ботев - Юг, Пловдив
Технополис Пловдив