Диджиком ул. „Пиротска“ 19, 8000 Бургас Център, Бургас

Диджиком



137 Отзиви
  • понеделник8:00ч.–22:00ч.
  • вторник8:00ч.–22:00ч.
  • сряда8:00ч.–22:00ч.
  • четвъртък8:00ч.–22:00ч.
  • петък8:00ч.–22:00ч.
  • събота8:00ч.–17:00ч.
  • неделя8:00ч.–17:00ч.


Диджиком ул. „Пиротска“ 19, 8000 Бургас Център, Бургас


За бизнеса

|

Контакти

Уебсайт
Обадете ни се
+35956824276
ул. „Пиротска“ 19, 8000 Бургас Център, Бургас

Часове

  • понеделник8:00ч.–22:00ч.
  • вторник8:00ч.–22:00ч.
  • сряда8:00ч.–22:00ч.
  • четвъртък8:00ч.–22:00ч.
  • петък8:00ч.–22:00ч.
  • събота8:00ч.–17:00ч.
  • неделя8:00ч.–17:00ч.

Характеристики

  • Пазаруване в магазина


Препоръчани отзиви

Suix86
10.10.2023
Диджиком
Съжалявам много, ама ми спира интернета по няколко пъти в месеца, а ми е необходим. Случи се веднъж да ми падне интернета, звъня а-у ще изпратим колеги, ама колеги видях през крив макарон. Обслужването не става, и смятам да се прехвърля на друг доставчик. Дойде ми до гуша.
KÉDALOS
08.10.2023
Диджиком
Значи не може през ден интернета ми да спира в 22:00 до 1:00 или 2:00, да викам техници, които и те не знаят какъв е проблема и да не могат да го оправят. Поне си направете една нощна линия с , която да Ви се съобщи за късни проблеми и не ми излизайте с оправданието, че е авария, убеден съм, че не е!
Atanas Vangelov
01.10.2023
Диджиком
последните няколко седмици работя от вкъщи и качеството на услугата спадна драстично.Връзката прекъсва или има high latency/packet loss прояви.Отделно от това връзката прекъсва почти всеки път, когато капне дъжд, камо ли гръмотевица да удари - край. Живях в София 7 години и сякаш не съм имал толкова проблеми с интернета там за цялото това време, колкото за последните няколко седмици тук.Днес - неделя, времето предполага да се стои вкъщи, имах намерение да си почивам и да гледам Netflix, но за жалост нямам интернет вече 3-4 чАса. Телефоните им даваха заето повечето случаи, останалите - не ми се вдига. На 0700 номера няма да звънна, защото не ми се дава и стотинка повече за тях.Имам висок клас рутер, но все пак реших да видя дали не е от него, сложих кабела в компютъра, същата история...Платим съм за 6 месеца, от които са минали 4, след това ще търся друг доставчик.
Emiliya Peycheva
17.09.2023
Диджиком
Супер качество на телевизия и интернет. Отзивчив и бързо реагиращ персонал, спрямо въпроси и техническа част.Препоръчвам.
Nikolay “EndeRBuL” Panayotov
17.09.2023
Диджиком
Има дни, в които интренета спира през няколко часа. Не плащаме Интернет за да го няма. Като ви спира тока, намерете резервен източник. На поне ми трябва само за вкъщи, но замислете се за офисите, ползващи вашите услуги, които няма как да работят без Интернет.
Meglena Lazarova
01.09.2023
Диджиком
Рекламата е Диджиком - без компромис на качеството"
Боряна Горанова
14.08.2023
Диджиком
Вместо да отговаряте остроумно" на негативните отзиви
Пламен Бахчеванов
31.07.2023
Диджиком
Бързо обслужване, има възможност да спреш за 5 минути пред обекта.
Kamen Borisov
31.07.2023
Диджиком
Крайно съм разочарован от непрофесионалното отношение на телевизионния доставчик. При предплатен абонамент за дълъг период, изрично и единствено предплатен пордади наличността на безплатни сортни канали, излъчващи повечето интересни футболни първенства, изведнъж се оказва че тези канали, които са били единствена причина да бъда клиент на доставчика изчезват от пакета, включен в нормалния план и добавени към допълнително заплащащия се пакет от спортни канали. При поискване на връщане на предплатената сума, поради безполезност на останалия телевизионен пакет, който аз така и не гледам изобщо, ми отговарят, че за съжаление такова е положението...отговор достоен за всяка една корумпирана институция в разпадащата се държава. Не препоръчвам на никого, при положение че други оператори предоставят по-ниски цени и по-добри услуги.

Добави рецензия

Карта

ул. „Пиротска“ 19, 8000 Бургас Център, Бургас
Диджиком