Столична община - район „Младост“ ул. „Свето Преображение“ 1, 1712 ж.к. Младост 3, София

Столична община - район „Младост“



122 Отзиви
  • понеделник8:30ч.–17:00ч.
  • вторник8:30ч.–17:00ч.
  • сряда8:30ч.–17:00ч.
  • четвъртък8:30ч.–17:00ч.
  • петък8:30ч.–17:00ч.
  • съботаЗатворено
  • неделяЗатворено


Столична община - район „Младост“ ул. „Свето Преображение“ 1, 1712 ж.к. Младост 3, София


За бизнеса

Район Младост |

Контакти

Уебсайт
Обадете ни се
029067600
ул. „Свето Преображение“ 1, 1712 ж.к. Младост 3, София

Часове

  • понеделник8:30ч.–17:00ч.
  • вторник8:30ч.–17:00ч.
  • сряда8:30ч.–17:00ч.
  • четвъртък8:30ч.–17:00ч.
  • петък8:30ч.–17:00ч.
  • съботаЗатворено
  • неделяЗатворено

Характеристики

  • Вход с достъп за инвалидни колички
  • Паркинг с достъп за инвалидни колички


Препоръчани отзиви

Сергей Сербезов
23.10.2023
Столична община - район „Младост“
Там се премести и паспортната служба... далечко от Дървеница.
Em Mily
18.10.2023
Столична община - район „Младост“
И тук, както във всички държавни институции цари хаос,некомпетентност,мързел и нежелание за работа.Всичко е както преди 20 години.Никаква промяна в реда и организацията.За издаване на лични документи работещите граждани трябва да си вземат отпуск.Чака се цял ден на опашката.Няма възможност за спазване на необходимата дистанция в коридора,широк 70 см.
rosi г
07.10.2023
Столична община - район „Младост“
Изключително любезно и бързо обслужване! Два документа за 7минути.Благодаря Ви, Ели Христова!
Nelly Tsenova
01.10.2023
Столична община - район „Младост“
Служителите се опитват по всякакъв начин да отклонят плащанията на таксите през пос терминал, отказвайки да приемат плащане през телефон или банкова карта, която не е лично на човека издаващ си документа, с аргумента, че трябва да е лично негова сметка. Проблемът им с приложението е че човек не може да докаже самоличността си(пълна глупост, тъй като за да си направиш примерно Revolut си сканираш личната карта и се идентифицираш..) Съответно хората се препращат към някаква бутка, опакована с всемъзможни плакати, изписващи сумите, които трябва да заплатите допълнително, тъй като не притежавате уместна карта за разплащане на пос терминал, според стриктните и уникални за цялата разплащателна вселена правила на общината. Така, след това трябва да приклекнете, за да осъществите контакт с милата леля, седяща зад опакованата каса и през отворче от не повече от 10 см да си заплатите таксата за издаване на документ + 5 лв комисионна за банката, имаща късмета да работи с общината и да има така услужливи правила, забраняващи плащането на пос терминал на хора използващи технологиите за разплащане в 21 век също познати като Revolut и други приложения, недостойни за българската администрация, тъй като не са достатъчно надеждни да докажат самоличността на човекът, който заплаща. Но заплащайки си в брой на нещото, наречено каса + 5 лв за банката никой вече не се интересува от произхода на парите ви и не изисква да докажете лично ваши ли са...хаххаха това е най- голямата шега, която съм преживявала някога. Дано електронната администрация стане факт, колкото се може по-скоро и редуцира максимално хилядите некомпетентни, невежи и безполезни държавни служители, които още повече забавят и без това не особено напредничавата бюрокрация.
Vasil Yordanov
18.09.2023
Столична община - район „Младост“
Много мудна история като навсякъсе където има бюрократщина
Neli Neli
01.09.2023
Столична община - район „Младост“
Кмете, излез от удобното си кресло и виж какво сметище има на 100 метра от теб, това е зад блок 352,в Младост 3, това седи цяла година, вдигнахте гаражите и оставих те това, срам и резил си кмете на Младост!!!
Rumiana Boschnakova
24.08.2023
Столична община - район „Младост“
Много учтива и конпетентна служителка се отзова на въпроса ми и дълго ми обяснява. Преди да попитам бях притеснена, защото нямах никаква представа, за проблема. Дано всички да са така компетентни и внимателни.
Pepi Nedkova
31.07.2023
Столична община - район „Младост“
Оставям една добра оценка, за да контрастира на многото единици. Отидох за преиздаване на документи. Не чаках повече от 10 минути и служителите бяха много мили.
Yana Stratieva
31.07.2023
Столична община - район „Младост“
Паспортна служба район Младост - подаването на документи отне точно 20 минути. Получаването - 5 минути. И бях изключително впечатлена от учтивото отношение и търпението, което проявиха служителите към не толкова съобразителни граждани.Да подчертая, че явно не е прецедент, тъй като бях останала със същото впечатление и преди 5 години. Тогава си помислих, че съм късметлийка. :) Сега знам, че не е само късмет.
Tzvetanka Krasteva
26.07.2023
Столична община - район „Младост“
Нямаше много чакащи и сравнително бързо реших проблема си

Добави рецензия

Карта

ул. „Свето Преображение“ 1, 1712 ж.к. Младост 3, София
Столична община - район „Младост“