Банка ДСК
52 Отзиви
- понеделник8:30ч.–17:00ч.
- вторник8:30ч.–17:00ч.
- сряда8:30ч.–17:00ч.
- четвъртък8:30ч.–17:00ч.
- петък8:30ч.–17:00ч.
- съботаЗатворено
- неделяЗатворено
За бизнеса
Банка ДСК - Банка като хората | Банка ДСК предлага пакет от банкови услуги и продукти, включително индивидуално банкиране, частно и корпоративно банкиране, дебитни и кредитни карти.
Контакти
Уебсайт
Обадете ни се
+35964899827
ул. „Васил Левски“ № 152, 5800 Плевен Център, Плевен
Часове
- понеделник8:30ч.–17:00ч.
- вторник8:30ч.–17:00ч.
- сряда8:30ч.–17:00ч.
- четвъртък8:30ч.–17:00ч.
- петък8:30ч.–17:00ч.
- съботаЗатворено
- неделяЗатворено
Характеристики
- Вход с достъп за инвалидни колички
- Идентифицира се като собственост на жени
Препоръчани отзиви
Stiliyan Tarlev
11.10.2023
Банка ДСК
Най-добрият банков клон, с най-добрите професионалисти и обслужване.
Tsvetomir Panayotov
04.10.2023
Банка ДСК
Изключително грубо и непрофесионално обслужване от страна на госпожа Илияна Кирикина.
Николай Моллов
27.09.2023
Банка ДСК
Най-добрият банков клон в града.Служителите са много добри професионалисти а мениджърката на клона е перфектна.Бъдете здрави!
Preslav Petkov
01.09.2023
Банка ДСК
Най добрият банков офис в град Плевен с най-добрите служители.
Dian Achev
31.07.2023
Банка ДСК
Служителите на Частно банкиране са истински професионалисти! Доволен съм от обслужването и доброто отношение! Изказвам благодарност на екипа!
Desislava Stoycheva
29.07.2023
Банка ДСК
Много се чака, добре е служителите да са компетентни по отношение на предлаганите от банката продукти и мисля, че е недопустимо да ми се отговори: Мен това не ме интересува
Ani Takeva
28.07.2023
Банка ДСК
Банката с най-добрите служители - истински професионалисти!
Borislav Tsvetanov
28.07.2023
Банка ДСК
Попаднах на любезен и отзивчив служител който ми помогна.
Venislav Todorov
26.07.2023
Банка ДСК
Пише че работи в Събота, а всъщност е ЗАТВОРЕНО!!!
Vinsent Tsankov
25.07.2023
Банка ДСК
Твърде много хора чакащи целодневно. Обслужването е значително по-бавно спрямо потока от хора и чакащи. Необходимо е подобряване на обслужването с назначаването на повече служители, но персонала като цяло е отзивчив и добродушен.