КУРИЕРСКИ ЦЕНТЪР ул. „Цар Симеон“ 71, 1000 София център, София

КУРИЕРСКИ ЦЕНТЪР



257 Отзиви
  • понеделник10:00ч.–19:00ч.
  • вторник10:00ч.–19:00ч.
  • сряда10:00ч.–19:00ч.
  • четвъртък10:00ч.–19:00ч.
  • петък10:00ч.–19:00ч.
  • събота10:00ч.–19:00ч.
  • неделя10:00ч.–19:00ч.


КУРИЕРСКИ ЦЕНТЪР ул. „Цар Симеон“ 71, 1000 София център, София


За бизнеса

|

Контакти

Уебсайт
Обадете ни се
ул. „Цар Симеон“ 71, 1000 София център, София

Часове

  • понеделник10:00ч.–19:00ч.
  • вторник10:00ч.–19:00ч.
  • сряда10:00ч.–19:00ч.
  • четвъртък10:00ч.–19:00ч.
  • петък10:00ч.–19:00ч.
  • събота10:00ч.–19:00ч.
  • неделя10:00ч.–19:00ч.

Характеристики

  • Подходящо за ЛГБТК+


Препоръчани отзиви

Dennis Kienzler
16.10.2023
КУРИЕРСКИ ЦЕНТЪР
Компетентен, любезен, бърз. Много приятно!
Plamen Zamfirov
16.10.2023
КУРИЕРСКИ ЦЕНТЪР
Страхотно обслужване ,от хора които искат да ти помогнат ,за да си свършиш работа !!!
Цветозар Стойнов
11.10.2023
КУРИЕРСКИ ЦЕНТЪР
Разбират си от работата,любезни,усмихнати!
M Hristova
30.09.2023
КУРИЕРСКИ ЦЕНТЪР
Много благодаря на целия екип на Куриерски Център DHL за професионализма и приветливото отношение! Получих качество обслужване на европейско ниво!
Iliyan Panchev
31.07.2023
КУРИЕРСКИ ЦЕНТЪР
Перфектно облужване! Благодаря ви, че останахте половин час след края на работния ви ден в петък, 13.12.2019, за да опаковате и приемете пратките ми!
Петър Атанасов
30.07.2023
КУРИЕРСКИ ЦЕНТЪР
На 21.10.22г. Поръчах да ми бъде докарана пратка от Белгия до България. Попитах персонала на DHL колко време ще отнеме пратката да бъде доставена до България, като им обясних, че е важно пратката да пристигне за 10 дни, защото ще бъде използвана за събитие, в което ще се включат медии, известни личности и фотографи и организацията е голяма. Емилиян от DHL ме увери че пратката ще пристигне до България за 7 дни + 2 дни за взимане от Белгия = 9 дни. Поръчах я и платих в брой. Понеже поисках фактура не ми беше даден фискален бон и не получих абсолютно никакъв документ с номер на товарителница на пратката. Беше ми казано, че когато пратката пристигне ще си получа фактурата, защото може да има разминаване в цените и това, че не поисках допълнителен документ преди да платя 288 лв. ми беше грешката. Емилиян ми каза ,че ще ми звънне веднага щом пратката пристигне в България. И аз изчаках 9 дни, след което му звъннах да го питам дали е пристигнала. Той ми каза, че пратката е тръгнала към България, но била задържана на една от границите и щяла да се забави с още една седмица. Ядосах се, но казах добре. Сменихме датата на събитието и срещнахме много трудности по пътя, защото освен, че трябваше да вадим нови разрешителни от НАГ и Столична Община за провеждането му, трябваше да разговаряме отново и с медии, известни личности и фотографи. Преместихме събитието за след 10 дни. Емилиян обеща да ме държи в течение затова как се развиват нещата с пратката. Когато мина още една седмица пак аз му се обадих и той ми каза, че пратката в момента се намирала все още в депо в Белгия и в момента се получавало форсмажорно обстоятелство, защото транспортните фирми в Белгия протестирали и спрели да работят. Попитах го защо ме е излъгал тогава първия път че пратката е тръгнала от Белгия и е задържана на някоя от границите. Той ми отговори, че такава информация имал тогава. Обясних му, че понеже сменяме събитието за втори път не можем да го сменим пак, защото ще е провал и никой няма да дойде. Попитах го в такъв случай щом пратката е още в Белгия дали може да бъде върната и да си получа парите обратно. Той каза, че не може да си получа парите обратно и когато пратката пристигне тогава. Аз много се ядосах и започнах да му повишавам тон а той беше много любезен и спокойно ми отговаряше че това е формажорно обстоятелство и не зависело от DHL. На следващият ден се обадих отново и помолих в такъв случай пратката поне да бъде пренасочена към Австрия за тези 288 лв. които съм дал, щом още не е тръгнала от Белгия, защото на една друга организация също и трябваше за тяхно събитие от същия тип. Той ми каза, че ще се свърже с Белгийската фирма и да му изпратя по вайбър адреса в Австрия до който искам да се препрати пратката. Просто исках да не трябва да плащаме още толкова за да я препращаме от България към Австрия после пратката, защото така или иначе не ни свърши работа за събитието и си поръчахме да ни произведът в България подобен артикул, за който дадохме още 600 лв. Осъзнавайки изцяло каква е ситуацията Емилиян дори не сийнна съобщението ми във Вайбър с адреса до Австрия 24 часа. На другия ден му звъннах да го попитам какво е станало и той ми каза че не можела да се пренасочи пратката до Австрия и ще дойде до България със сигурност, без разбира се да получим никакво обещетение. Много се ядосах, защото осъзнах че той през цялото време ме е лъгал и ми е замазвал очите, за да може пратката да бъде докарана до България и той да си прибере парите за нея и не ми е звъннал когато е разбрал че в Белгия има стачка, защото тогава все още съм можел да откажа пратката. Също така поисках от Емилиян номер на товарителница за пратката и той ми каза, че карго товарите нямали номер на товарителница, или номер с който можели да се проследяват, което беше 100 процентова лъжа отново, понеже когато получих най-после пратката тя имаше номер на пратка" на нея. Свързах се с централния офис на DHL за да им разкажа случката
Abra Cadabra
29.07.2023
КУРИЕРСКИ ЦЕНТЪР
Здравейте, бих искала да изкажа своите специални Благодарности на екипът на ул.Цар Симеон"№71
Staiko Dimitrov
27.07.2023
КУРИЕРСКИ ЦЕНТЪР
Изключително съм благодарен на служителката която ме обслужи дори извън работно време !

Добави рецензия

Карта

ул. „Цар Симеон“ 71, 1000 София център, София
КУРИЕРСКИ ЦЕНТЪР