БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ ул. „Шейново“ 2, 9000 Варна Център, Варна

БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ



52 Отзиви
  • понеделник8:30ч.–17:30ч.
  • вторник8:30ч.–17:30ч.
  • сряда8:30ч.–17:30ч.
  • четвъртък8:30ч.–17:30ч.
  • петък8:30ч.–17:30ч.
  • съботаЗатворено
  • неделяЗатворено


БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ ул. „Шейново“ 2, 9000 Варна Център, Варна


За бизнеса

Начало | БОРИКА АД | БОРИКА АД е в основата на технологичната инфраструктура на платежната индустрия в България и лидер в предоставянето на услуги за банковия сектор.

Контакти

Уебсайт
Обадете ни се
+35970019910
ул. „Шейново“ 2, 9000 Варна Център, Варна

Часове

  • понеделник8:30ч.–17:30ч.
  • вторник8:30ч.–17:30ч.
  • сряда8:30ч.–17:30ч.
  • четвъртък8:30ч.–17:30ч.
  • петък8:30ч.–17:30ч.
  • съботаЗатворено
  • неделяЗатворено

Характеристики

  • Вход с достъп за инвалидни колички
  • Дебитни карти
  • Мобилни безконтактни плащания
  • Кредитни карти


Препоръчани отзиви

Stanimir Todorov
25.10.2023
БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ
Имам електронен подпис от друг доставчик, но ми се наложи да подписвам документи към Търговски регистър. Оказа се, че трябва да инсталирам приложението BISS на БОРИКА, защото платформата на Търговски регистър работи само с него. Инсталирах го, като следвах инструкциите на двата сайта. След многократни опити, рестартиране на компютъра така и не достигнах до спешно подписване. Писах на чата в сайта на БОРИКА. От там ми дадоха насоки да добавя имейла от подписа в секция работа с клиенти, за да получа файл с автоматични настройки. Отговора след въвеждане на имейла беше, че той не е асоцииран с електронен подпис. В последствие разбрах, че няма и как да бъде, защото подписа ми не е издаден от БОРИКА, а проверката е само в тяхната база. Ама кой да ме попита от къде ми е подписа, защото беше неделя и чатещия от страна на БОРИКА бързаше може би да си пие кафето. Каза ми не мога да помогна
Цветанка Коларова
19.10.2023
БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ
Да, преди 2 години- перфектно обслужване. Посетих на 7.03.22 за подновяване на електронен подпис (грешката беше моя, пропуснах срока с 2 дни и с влизането си го казах). Посрещна ме меко казано един отегчен и нелюбезен служител ( очила, леко продадена коса, не попитах за името му). Работя с пълномощно, представих го и преди ми се е налагало, когато нямаше онлайн заявка за подновяване на подписа. Човекът още като го видя и ми стана ясно, че не е компетентен. Чете, попита ме на Ти дали съм си чела пълномощното. Бях в супер. Специалистът бързо приключи с мен и каза, че ще потърси адвокатът на фирмата, за да потвърди дали пълномощното ми е валидно за Борика!? Попитах колко време ще чакам отговор, не знаел. Настоящ да е веднага, говори с така наречения си Регионален колега- същото махни ми се от главата" . Дори се опита да се направи на обиден от настояването ми и коментарът
Юлия Кръстева
17.10.2023
БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ
Бързо обслужване, добри цени, но актуализирането на услугата онлайн е приключение за хора без три специализирани образования...
Marin Marinov
27.09.2023
БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ
Добро и усмихнато обслужване. Отношението към клиентите е на добро ниво.
Christian Dimitrov
22.09.2023
БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ
Bulgaria E-goverment service provider.
Мария Едрева
09.09.2023
БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ
Не е сериозно да няма система повече от 30 минути
Гери Козалиева
08.09.2023
БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ
Бързо обслужване
Si Atanasov
07.09.2023
БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ
Това е мястото за електронен подпис във Варна. Трудно се намира място за паркиране, нищо че офиса е в синя зона.Служителите работят бързо.Офиса е точно в пресечката срещу хотел Мусала.
Viktor Chumpilev
31.07.2023
БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ
Перфектни. Бързи, точни и коректни.
Chris Gifford
30.07.2023
БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ
The staff are rude, unhelpful and it seems they prefer customers not to bother them. I had a simple question about an existing QES and they react as if I am accussing them of some terrible crime, making no effort to actually understand anything.

Добави рецензия

Карта

ул. „Шейново“ 2, 9000 Варна Център, Варна
БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ