Баня Стил бул. „Черни връх“ 102Д, 1407 кв. Кръстова вада, София

Баня Стил



459 Отзиви
  • понеделник10:00ч.–19:00ч.
  • вторник10:00ч.–19:00ч.
  • сряда10:00ч.–19:00ч.
  • четвъртък10:00ч.–19:00ч.
  • петък10:00ч.–19:00ч.
  • събота10:00ч.–18:00ч.
  • неделя10:00ч.–16:00ч.


Баня Стил бул. „Черни връх“ 102Д, 1407 кв. Кръстова вада, София


За бизнеса

Баня Стил - обзавеждане за баня | Обзавеждане за баня от Баня Стил: плочки за баня, гранитогрес, душ кабини, мебели за баня. Отстъпки при цялостно обзавеждане на баня. Директен внос и достъпни цени.

Контакти

Уебсайт
Обадете ни се
024687019
бул. „Черни връх“ 102Д, 1407 кв. Кръстова вада, София

Часове

  • понеделник10:00ч.–19:00ч.
  • вторник10:00ч.–19:00ч.
  • сряда10:00ч.–19:00ч.
  • четвъртък10:00ч.–19:00ч.
  • петък10:00ч.–19:00ч.
  • събота10:00ч.–18:00ч.
  • неделя10:00ч.–16:00ч.

Характеристики

  • Вход с достъп за инвалидни колички
  • Паркинг с достъп за инвалидни колички
  • Дебитни карти
  • Кредитни карти
  • Доставка
  • Пазаруване в магазина
  • Вземане от магазина


Препоръчани отзиви

Марияна Радева
03.05.2024
Баня Стил
Изказвам сърдечни благодарности за топлото отношение и компетентно мнение на служителката Йоана Василева.
Locomanbg
16.10.2023
Баня Стил
Продукта който търсихме, го имаше наличен и беше с над 150 лв по-евтин от Керамо. Продавачът беше конкретен и ясен. Обясни ми всичко което го попитах.
Yolina Milkova-Toteva
06.10.2023
Баня Стил
Искам да благодаря за професионализма и прекрасното отношение на Иван Керемедчиев и управителката Силвия Гордеева от Баня Стил бул. Черни връх. Дано има повече служители, като тях.
ivan dimchev
05.10.2023
Баня Стил
Здравейте! Искам да изкажа благодарност и признателност на Иван Керемедчиев за професионалното му и човешко отношение. Благодарение на неговата визия за интериора на банята ми, направих отличен избор, като си закупих от Баня Стил плочки Royal Grey, Royal Grey Art и Springwood Miel. За коридора и кухнята Иван ме насочи към плочки Soma Perla, които страхотно ще допълнят останалата част от интериора! Освен това Иван ми даде и други решения за обзавеждане (за аксесоари и други), с които бих завършил ремонта по уникален начин. С удоволствие бих препоръчал на близки и познати Иван за консултация, в случай, че искат обзавеждането им да бъде направено с много вкус и стил!Поздрави,Иван Димчев
Top Transfers
29.09.2023
Баня Стил
Приятели! Не ви съветвам да си закупувате продукти от този магазин.При получаването на продукта, служителят на склад не предлага на клиентите да прегледат стоката и грубо казва да се разпише документ за получване. Оказва се, че продукта не беше подходящ и има дефект. В магазина отказват да го приемат обратно. Бъдете внимателни, защото колкото и да вярвате на репутацията на даден магазин, служителят Любомир от склада ще бъде некоректен.Обръщам се към управителката на магазина Силвия Гордеева да обърне внимание на този работник, защото не е обучен да предава продуктите по реда, а принципно е задължен да отвори с клиента опаковката за проверка, а не да бърза да подписва. Нивото е много ниско.Ще се обърнем и към защита на потребителя за проверка от тяхна страна на този случай и на други подобни практики в Баня Стил.
Daniel Pashaliyski
25.09.2023
Баня Стил
Не си го причинявайте и си спестете времето и нервите!!!На кратко и моето приключение с тях.Поръчах плочки онлайн, като заявих, че ще си ги взема от магазина с личен транспорт. Една седмица по-късно ми звънят и казват, че нямат място да съхраняват 22кв плочки в магазина, че били много(буквално подредени вкъщи заемат по-малко от 2-3 квадрата място) и трябва да ми ги доставят с техен транспорт, с което ме принуждават да си платя транспорта, тъй като живея на само 7км от София, но до там транспорта не бил безплатен, защото не се водело, като квартал на София. След дълги преговори и отказ от мен да платя транспорта, тъй като взимане с личен транспорт е опция, която предлагат, обещаха да ми ги докарат напълно безплатно.(Оказа се, че това не е съвсем вярно)По тяхна информация плочките трябвало да пристигат в рамките на 3-5 дни, аз чаках ЕДИН МЕСЕЦ. Да не говорим, че никой не ми звънна през цялото това време да ми каже, че ще има забавяне, а след поредица от опити да се свържа с тях(дори не си направиха труда те да ме потърсят и да ме уведомят). След като успях да се свържа, обяснението им беше, че имат много поръчки и ще трябва да чакам, но не знаят колко време. След като пристигнаха няколко седмици по-късно, имаше няколко счупени плочки при доставка от техен транспорт, техният служител ми обясни, че ще ги впише и ще ми звъннат на следващият ден и ще ми ги възстановят, което не се случи. На всичко отгоре ми бяха начислили някакви допълнителни такси(не за наложен платеж), а след самата поръчката в сайта не пишеше нищо за допълнителни такси. След като една седмица, никой не се свърза с мен, им звъня(след многобройни опити) и казвам, че все още си чакам счупените плочки и ги питам, какво се случва, а те дори не знаят за моя казус и най-нагло с всиок тон ми казват, да снимам плочките и да им пиша на е-мейл и да им пратя снимките и след това ще се свържат с мен със следващи стъпки. Всичко това след като техен служител вече е бил на място, видял ги е и вписал в документ, който сме разписали и двамата и ми обясни, че ще ми ги възстановят в рамките на няколко дни??След всички нерви и време да си получа плочките, след почти 2 месеца, аз все още нямам всички заплатени от мен плочки. А да не говорим, че да се свържете с тях по телефона е цяло чудо.Един месец след доставката, нито вдигат телефона, нито отговарят на e-mail.За първи път съм принуден да напиша коментар с ревю в Гугъл, толкова е разочароващо. Аз постоянно пазарувам, особено онлайн, но по-лошо обслужване не съм срещал никога!
Petya Kats
20.09.2023
Баня Стил
Споделям първи впечатления от посещението си днес (12.03.2023) към 13:30ч. в магазин БАНЯ СТИЛ в София на бул. Черни връх. Още с влизането в магазина със съпруга ми установихме голямо струпване на клиенти пред касата/мястото за обслужване на клиенти на етаж 1. На етаж 2 липсваше персонал.Започнахме да разглеждаме, но за съжаление в салона нямаше консултант, към когото да се обърнем, за да попитаме за конкретен производител на плочки, които бяхме харесали на сайта. Наложи се да попитам служителите на касите, които ми дадоха бързи и кратки указания къде мога да ги намеря.След огледа, при искане да ми бъде изготвен проект на баня, от един от служителте ми бе обяснено, че ще трябва да изчакам, защото имал клиентка от 1 час и трябва да обслужи първо нея. На поканата му към негов колега да ни поеме, отговорът бе, че все още не е обядвал и не може да ни поеме... Съжалявал за това...Спирам до тук, за да обобщя впечатлението си, че в този магазин липсва каквато и да е организация на персонала, както и че няма адекватно отношение към клиентите. Съжалявам, че си загубих времето и най-вече доверието към иначе добре рекламирания магазин.
Kristiyan Petrov
09.08.2023
Баня Стил
Голям избор и приятна атмосфера. Благодаря на Иван Керемедчиев за неговия професионализъм и изискан вкус, с който ми помогна във всеки аспект от ремонта! Не бих си помислил да се обърна към който и да е друг в бъдеще.
Pavel Petrov
31.07.2023
Баня Стил
Комуникацията между магазина и склада за доставки е потресаващо зле! Системата им е толкова объркана, че когато попитат за допълнителен номер за контакт, всъщност той се превръща в основния. 3 пъти поръчваме плочки от магазина и при трите доставки първо звънят на резервния номер за контакт! При последната поръчка, поискахме доставка след 2 седмици на конкретна дата. На съответната дата имах организирана бригада от хамали, които да качат плочките. Вместо обаче доставка, получих обаждане, за да ми кажат, че имам насрочена доставка за след 5 дни. След като изразих недоволството си, човекът от магазина се свърза с управителя и потвърди, че все пак ще има доставка в същия ден до 15ч. Но... в 15ч трябваше аз да им звъня, тъй като нямаше никой и започнаха да се оправдават, че им се е развалил буса и ще направят доставка след 18ч. Съответно отложих доставката, тъй като вече бях загубил достатъчно пари за хамали, които така и не им се наложи да качват плочките. Свързах се с магазина отново и поисках някакъв вид компенсанция (въпреки, че нервите, които похабих няма кой да ми ги възстанови), при което получих отговор, че нямали такава политика! Ами като нямате таква политика, поне си оправете системите и си говорете помежду си, за да не се случват такива неща!Ако знаех, че всичко ще завърши така, още при първото обаждане за отложена доставка, щях да се свържа с КЗП и да не се занимавам повече с вас!Вие не цените клиентите си!!!
Цветомир Бановски
28.07.2023
Баня Стил
Никакво отношение към клиента! Имах въпроси и имах нужда от насоки при избора на неща за банята, и въпреки че бяхме единствените клиенти, служителите бяха решили да си правят седянка. Бяха се наредили на едни столове и ме гледаха умно. Не препоръчвам! Личеше, че си мразят работата горките.
Svetoslav Petrov
25.07.2023
Баня Стил
Счупено огледало на шкаф за баня, пукнат моноблок, счупен капак за тоалетна чиния, липсващи части за система за вграждане. Почти всичко поръчано от тях имаше проблем. Стовариха всичко на улицата. Не разопаковах всичко веднага. И като видях всичко описано и се свързах с тях, казаха че са минали 3дни от доставката и нищо не могат да направят. Когато транспортираш по този начин без да се качи стоката до апартамента(дори го няма като опция с доплащане) как да провериш нещата на улицата.

Добави рецензия

Карта

бул. „Черни връх“ 102Д, 1407 кв. Кръстова вада, София
Баня Стил