Grand Hotel Therme 1902, 2778 Баня

Grand Hotel Therme



371 Отзиви


Grand Hotel Therme 1902, 2778 Баня


За бизнеса

Начало - Верига хотели Grand Hotel Resorts | Верига хотели Grand Hotel са синоним на лукс, който надхвърля въображението ви. Нашият опит за балансирана и вкусна храна съчетана с луксозната атмосфера на

Контакти

Уебсайт
Обадете ни се
+35980020201
1902, 2778 Баня

Часове

Характеристики

  • Подходящо за деца
  • Тоалетна
  • Места отвън
  • Храна за вкъщи
  • Консумация на място
  • Алкохол
  • Бира
  • Вино
  • Кафе
  • Малки порции
  • Твърд алкохол
  • Обяд
  • Вечеря
  • Десерти
  • Места за сядане
  • Уютно
  • Групи
  • Приема резервации
  • Има бар


Препоръчани отзиви

Ния Попска
18.10.2023
Grand Hotel Therme
Спечелих игра в инстаграм от хотела, като в условията пишеше единствено, че наградата е двудневна почивка за двама и че победителят ще се изтегли на 17. 09. Изтеглиха мен, след което мениджърката им ми се обади, за да се разберем, аз попитах за един уикенд от октомври, тя ми отговори, че играта не важи за уикенди (това не беше уточнено в условията на играта), защото хотелът е зает за уикендите месеци напред. За мен през делничните дни бе почти невъзможно да отида и попитах дали можем да я използваме, когато в хотелът ще има свободни стаи през уикенд, но мениджърката ми отговори, че мога да се възползвам от наградата до месец ноември, допълни че в краен случай нощувките могат да са в неделя и понеделник. Попитах я дали може да дам наградата си като подарък на мои близки, но ми отказа. Като цяло се дължеше надменно и това не ми хареса. Аз също се бях отказала, до момент в който се намери някакъв начин да можем да отидем. Вчера сутринта и звъннах в 9 сутринта, като нарочно изчаках да не е твърде рано, при което тя ми вдигна и ми каза - " ще Ви звънна след час, все пак е 9", което ме накара да се почувствам неудобно донякъде, а не мисля, че клиент трябва да се чувства така. Върна ми обаждането след 15 мин и ме попита какво има, казах и - понеже ми предложихте като опция нощувките да са неделя и понеделник бих искала да запазя за датите 29 и 30 октомври, при което тя отново ми каза, че хотелът е пълен (макар и да не е за уикенда) и аз честно казано се разочаровах, защото това е разиграване и замазване на очите. Попитах я защо тогава организират игри след като в хотела няма места, мениджърката ми отговори, че това е заради Хелуин,а аз дори не питах за тогава, а за 29 и 30 октомври. Казах и, че искам да говоря с някой друг от хотела за нейното отношение, при което посмекчи тона и ми каза, че ще отиде до офиса им, за да провери дали случайно няма някоя свободна стая за тези дати, но ако няма ще измислим нещо (не че ми остават голям избор). Допълни, че това казва и на всички хора- че няма място в хотела и аз я попитах тогава кой идва при вас? Писах в инстаграм на страницата им, че искам да говоря с някой за нейното отношение и ми звънна още по- надменен и груб човек, друг мениджър. Каза ми, че всичко, което колежката му ми е казала е така, в хотела няма свободни места. Допълни, че за да си запазя стая трябва да го направя 2 месеца предварително, а не 2 седмици както аз правя, че това не било конкретно към мен, на всички така казвали (няма значение, че е награда и има срок ). Попитах и този господин защо не са си написали в условията на играта, че не важи за уикенди и че нощувките са спрямо капацитета на хотела, като му заявих, че играта е приключила на 17. 09, а срокът в който мога да я използвам е до ноември , както ми каза неговата колежка. Той ми отговори, че ако хотелът не може да ми осигури за тези дати ще го направи ноември, декември и също това ме ядоса, защото двамата си противоречаха и отново усетих, че ме разиграват. Също допълни да си проверя в сайта им и в букинг за наличност (но той май пак не разбра, че става въпрос за награда и срок) . Каза ми да не очаквам, че щом съм спечелила наградата да ме посрещнат с червен килим (доста му се отдава да печели клиенти явно с тези фрази ) , имаше и подхвърляне, че не говори на езика на ядрената физика , а на прост език, което ме накара да се почувствам неловко, въпреки че съм сигурна че знанията му по ядрена физика са по - големи от мениджърските умения, за които натърти няколко пъти. Разговорът приключи с това, че този мъж ми "анулира" наградата заради моето държание. Със сигурност ще кажа, че нито съм им викала, нито обиждала, просто с тези негови обидни фрази и цялото това разигравана тонът ми беше по- остър, смятам, че всеки човек би реагирал по този начин. Печелила съм и други почивки в хотели- в Боровец и Созопол, но не сме имали никакви проблеми,даже останахме много доволни. Но за тези мениджъри явно клиентите не са от значение. Жалко за хубавия на вид хотел ....
Hristina Zdravkova
29.09.2023
Grand Hotel Therme
Негативи: Когато направихме резервация не ни бяха казали, че комплексът още е в строеж, а на сайта се представя като напълно завършен проект. Плувен басейн няма на този етап.Външния басейн е adults only. Дъното му е направено с мн. хлъзгави плочки и трябва да се внимава.На 24-ти май в хотела имаше бал, за който дори не бяхме предупредени - силна музика и тъпани се чуваха до 3:30-4ч сутринта....Персонала е изключително лаконичен и не особено любезен. Има хора, който се държат все едно не знаят какво точно правят там /има изключения разбира се/.Храната е разнообразна и първите 2 вечери всичко беше добре, но на третата се изложиха - супер жилаво телешко, сухо пилешко и изключително странен вкус на втория чийзкейк, който извадиха. Хубаво е готвачът понякога да опитва ястията, който прави.На база all inclusive - наливния сок портокал не знам чия марка е, не знам какво има в него, но изобщо няма вкус на портокал, повече бие на праскова.Положителни страни: просторни стаи, почистваше се всеки ден и камериерките бяха учтиви, интериора и озеленяването са красиви, разнообразна храна. Поздравления към един от служителите - момичето, което работи в сладкарницата - много усмихната, учтива, позитивна - както към възрастни, така и към дечица.Общата ми оценка е, че не си заслужава парите. Не препоръчвам.
Ивайло Петров
23.09.2023
Grand Hotel Therme
Неподготвен и неопитен персонал, храната е под очакваното ниво и високата цена за нощувка. Въпреки, че хотелът е сравнително нов, се забелязват захабени или неподдържани пердета, мръсни прозорци, счупени дъски на тоалетни чинии.Ако изкюлчим горното, хотелът предлага добра база за релакс, басейни, които работят до късно.П.П. След отизва, служител на хотела се свърза с мен и обеща да предаде коментара.Предложена ми беше и компесанция от 25% отстъпка от цената при следващо посещение.Хубаво е, че мненията се четат, дано и наистина да бъдат взети мерки за подобрение. При следващо посещение ще дам нов отзив.
Daniela Stoycheva
23.09.2023
Grand Hotel Therme
Всички негативни коментари са абсолютно верни!Нелюбезен персонал, грубо отношение.Настаниха ни в стая, която мирише на ароматизатор толкова силно, че не може да се стои в нея. Не могат да ни преместят, не могат и да направят нищо за тази миризма.Изключително разочароващо!Няма от къде да си вземеш кафе рано сутрин, в стаите няма кафе машина.Далеч от 5 звезди е този хотел.В с. Баня има много други хотели, които са сто пъти по-добри!Не бих препоръчала, нито бих посетила отново!
Kristina Avramova (Стъпка без болка)
19.09.2023
Grand Hotel Therme
Доволни сме от почивката.Атмосфера, чистота, обслужване, храна- всичко е добре.Имаме забележки, които са незначителни и мисля че могат да се коригират отНямаха достатъчно чаши за вино, Малко места на външния басейн ( но това е главно защото масово някой си запазва кърпи по местата и го няма по цял ден).Миризмата от пържено се разнася много осезаемо на външния басейн.Като цяло хотела е много хубав, спокойно е, много хубава атмосфера за релакс.Със сигурност ще дойдем отново.
Stanimir Stoyanov
30.08.2023
Grand Hotel Therme
Не отивайте там, хотела е в строеж пълно е с работници , от 12,00ч до 24,00ч няма вода всеки ден .Реката до спа центъра е жабоняк и крякат жаби.персонала е инструктиран да лъже че всеки момент ще пуснат водата,
Цвета Драгушева
28.08.2023
Grand Hotel Therme
Имахме неприятен двучасов престой в този хотел. Настаниха ни в стая, в която беше 27 градуса, и в която охладителната система не работеше, в стая, за която имахме резервация от предния ден и съответно, не се бяха погрижили да е комфортно при настаняване, напротив- настаниха ни в крило, в което изцяло не им работи климатичната система, съдейки по температурата в коридора и съседните стаи, които ни предложиха. Получихме нагло предложение да ни преместят в друга стая без климатик, което беше намек да напуснем. Явно не бяхме в таргет групата на предпочитаните от тях клиенти. В опит да създадат някакво впечатление или респектирани от това, че неволно в ситуацията се въвлече и general manager-a на хотела започнаха молби и увещания да останем, като междувременно ни предложиха две други стаи, в които се оказа , че има настанени вече хора (толкова ли не виждат в системата си , че стаите са заети??) Накратко : Недопустимо отношение към нас, некомпетентен персонал, изгубени много нерви. Далече от нивото на 5*, а дори и 4* хотели в района съдейки по това, което видяхме/преживяхме(отношение от страна на персонала, предлагани услуги, големина на басейни, качеството на комплиментите в стята) и абсолютно недопустимо за хотел категоризиран с 5*. Пълно разочарование и опит за унижение.
Anton Enchev
17.08.2023
Grand Hotel Therme
Всичко беше перфектно.Определено взимат под внимание обратната връзка от по-ранните ревюта. Питат и сами при чек аут, отделно и звънят по телефона след престоя.- Прекрасно отношение от персонала навсякъде в хотела.- Страхотна кухня в ресторантите.- В детския кът са много мили и отдадени. Децата си прекараха страхотно и не искаха да си тръгват.- СПА центъра е на ниво и с изграждането на още басейни ще стане само по-добре.- Всичко е чисто, ново и добре поддържано.
Lubomir Panov
04.08.2023
Grand Hotel Therme
Никой не помага с багажа. Не е за семейства с деца. Има 2 външни джакузита с стреха, без слънце, с гледка камъни. Никой не ни каза при резервирането на хотела че няма да използваме единствения външен басейн ако сме с деца.
Д-р Пламен Балев
02.08.2023
Grand Hotel Therme
Уникален хотел !!! Категорично най-добрият в БГ ... SPA-то е на извънземно ниво, кухнята е космическа .... най-доброто ми прекарване някога някъде, дори сравнено с чужбина (Италия, Гърция и т.н.) :))) Не разбирам какво се сърдят някакви хора в коментарите, че не ги пускали без да са гости на хотела в СПА-то ... аз като гост, не искам някакви външни да ми се мотаят в спа-то ... това е 5 звезден хотел, не е селската баня ?!?!? Строителство има някакво в близост, но изобщо не смущава гостите на хотела, водата е супер чиста, но явно обработена с хубавите и модерни препарати, защото за разлика от повечето места не мирише на хлор от километри !!! Изобщо толкова високо ниво хотел .... нямам думи, ще ги посетя отново със сигурност, вълшебно място за почивка и релакс :) !
Ивелина Груева
30.07.2023
Grand Hotel Therme
Немислимо е за мен, в 5 звезден хотел, да няма от къде да си вземеш кафе преди 7 часа!Стаите и базата са чисти. Страхотен интериорен дизайн. Вкусна и разнообразна храна.Никъде на видно място не беше казано и написано, че не можем да използваме единия от басейните, тъй като сме деца. Достъпът до ресторанта за колички е ограничен - само със стълби.

Добави рецензия

Карта

1902, 2778 Баня
Grand Hotel Therme