Хиполенд - София (БГ Мол) МОЛ България, Бл. „България“ № 69, 1404 кв. Манастирски ливади, София

Хиполенд - София (БГ Мол)



56 Отзиви
  • понеделник10:00ч.–21:00ч.
  • вторник10:00ч.–21:00ч.
  • сряда10:00ч.–21:00ч.
  • четвъртък10:00ч.–21:00ч.
  • петък10:00ч.–21:00ч.
  • събота10:00ч.–21:00ч.
  • неделя10:00ч.–21:00ч.


Хиполенд - София (БГ Мол) МОЛ България, Бл. „България“ № 69, 1404 кв. Манастирски ливади, София


За бизнеса

ХИПОЛЕНД - онлайн магазин за бебешки, детски стоки и играчки | В онлайн магазин Хиполенд ще намериш над 20000 артикула за бебета и деца: играчки, дрехи, обувки, колички, превозни средства и други. Купи онлайн!

Контакти

Уебсайт
Обадете ни се
+35924477796
МОЛ България, Бл. „България“ № 69, 1404 кв. Манастирски ливади, София

Часове

  • понеделник10:00ч.–21:00ч.
  • вторник10:00ч.–21:00ч.
  • сряда10:00ч.–21:00ч.
  • четвъртък10:00ч.–21:00ч.
  • петък10:00ч.–21:00ч.
  • събота10:00ч.–21:00ч.
  • неделя10:00ч.–21:00ч.

Характеристики

  • Вход с достъп за инвалидни колички
  • Паркинг с достъп за инвалидни колички
  • Дебитни карти
  • Мобилни безконтактни плащания
  • Кредитни карти
  • Доставка
  • Пазаруване в магазина
  • Асансьор с достъп за инвалидни колички


Препоръчани отзиви

Nadezhda Stoykova
17.10.2023
Хиполенд - София (БГ Мол)
Посетих магазин в Хит Младост-София, за да избера столче за кола. Възпитан и ненатрапчив служител предложи да направи презентация на търсеното столче, като обясни и показа всичко, което ме интересуваше. Покрай столчето взехме и други неща, за които младежа ме ориентира компетентно и отново любезно! Най-важното бе, че не ме разпитва, което ми се случи предишен ден, не беше нацупен и не е с натрапчиво поведение! Пазаруването ми беше приятно и спокойно.Поздравления за професионалното и любезно отношение на П. Александров!Човека заслужава бонус!
alex ivan4eva
11.10.2023
Хиполенд - София (БГ Мол)
Онлайн услугата е под всякаква критика. Направих поръчка от 4 артикула и само един беше такъв, какъвто бях заявила. При поръчка на шише с Мики Маус за момче някой от служителите решава да ми сложи шише за момиче, тъй като нямат в наличност... Мисля, че е редно при недостатъчна наличност да се обаждат и да го коментират с клиентите си, но не, те на своя глава решават да си сложат какъвто артикул решат. При поръчка на биберони определен цветови вариант, те отново ми изпращат избран от тях вариант. Като се свързах по email с тях ми заявиха да отида да си ги заменя в магазин. Ами аз за това поръчвам онлайн, защото явно не мога да стигна физически до магазина Ви! Изобщо не мога да изразя възмущението си, нямам думи!Много съм разочарована и ще преустановя пазаруването си от там, дори и физически, не само онлайн!
Krassi Manev
24.08.2023
Хиполенд - София (БГ Мол)
Потресаващо отношение от служител. Чакахме на касата задно с бебе в количката, касиерката обслужи хората пред нас заяви че била на другата каса и няма да ни обслужи. Междувременно на нейната" вече беше станала голяма опашка. Мениджмънта явно куца
Marta Peneva
18.08.2023
Хиполенд - София (БГ Мол)
Благодаря на целия екип на магазина. Винаги са усмихнати, отзивчиви и адекватно преценяват истинската нуи нужда, така че да ни предложат най-добрия продукт спрямо нея.
Емма Ботева
01.08.2023
Хиполенд - София (БГ Мол)
С моя приятелка влязохме в магазина и разглеждахме подарък, след което една от продавачките дойде при нас и ни държа сметка защо сме в магазина. Бъркаше се в личния ни живот и тръгна да вика охраната само защото не сме били придружени от пълнолетен. После дойде една друга и ни изгони, въпреки че ние си чакахме охраната. Няма да стъпя повече там.
Vasilena V.
30.07.2023
Хиполенд - София (БГ Мол)
Винаги в стаичката отзад по двама-трима, а в магазина никакви консултанти. Когато сме попадали на такива, са ми били полезни, но докато се появяят...
Jeni Ivanova
29.07.2023
Хиполенд - София (БГ Мол)
Некоректно отношеие от страна на персонала ! Ме са запознати със стоката и не знаят характеритиките на количките ! Дадоха ми грешна информация и след това не приеха количката обратно . Главния проблем беше от отношвнкето на зам. Управителката ,което беше изключително грубо и нелюбезно ! Повече не бих посетила Хиполент в Мол България !
Psyhicx
28.07.2023
Хиполенд - София (БГ Мол)
Със съпругата ми отидохме в Хиполенд, Мол. България, за да направим големите покупки за бебето.Обслужи ни Красимира Брайнова.Най-милата и интелигентна жена, която съм срещал.Отдели ни повече от час, отговори на всичките ни въпроси, съветва ни по останалите такива.Тази жена обича работата си и заслужава повишение на заплатата. Нека служи за пример на останалите.Всичко знаеше на изуст. Всичко знаеше, къде точно се намира, за какво се ползва и за какво Не.Адмирации!!! ⭐⭐⭐⭐⭐
FEG 9
28.07.2023
Хиполенд - София (БГ Мол)
Изключително бързо и любезно обслужване както в магазините, така и в онлайн платформата. Когато отидох на място да взема избраната от мен играчка, бях още по-приятно изненадана - обслужи ме човек с увреждане, и то страхотно и професионално ме упъти и обгрижи! Адмирации за Хиполенд, че не дискриминират и дават шанс на хора, които много други работодатели биха отхвърлили, въпреки че увреждането им не пречи да си вършат работата качествено!
Viktor Rachev
27.07.2023
Хиполенд - София (БГ Мол)
Ако се налага да посетите магазина с две ръце препоръчвам посещението точно на този магазин и когато сте там може да търсите служителката им Емилия Иванова. Прочетете на долу моята случка!Искам да изкажа огромната си благодарност към служителката от магазина Ви в мол България, Емилия Иванова. Разказвам на кратко случая, в който имахме удоволствието да бъдем обслужени от нея. Със съпругата ми пазаруваме предимно онлайн, тъй като нямаме много време да ходим във физически магазини, но когато не знаем нищо за даден продукт обикновено намираме няколко минути да го погледнем на живо и ако ни допадне го купуваме онлайн. Такова беше и намерението ми в този ден, бях харесал един тип бебешка кошара, но тъй като това са първите ни деца нямахме никаква представа дали е добра и въобще каква е разликата между кошарите, които се предлагат. Докато се чудехме коя е точно тази която бяхме гледали онлайн дойде Емилия Иванова с въпрос дали може да помогне. Без да се натрапва ни демонстрира всички екстри, които конкретната кошара предлага, заведе ни да ни покаже матрак за нея, обясни разликата между матраците, разясни ни всичко което искахме да знаем по повод на една конкретна количка, както и столчетата за кола, заведе ни и ни показа и обясни за различните марки помпи за кърма, стерилизатори, шишета и т.н. Смятам, че Вашият служител е невероятно компетентен, разбира си от работата и определено я върши със страст и желание. Очарован съм от отношението което получихме от Емилия. Точно това е причината поради която на първо време ще похарча около 2000 лева в магазина вместо в някой сайт. Ако думата ми има някакво значение за Вас бих препоръчал тази служителка за повишение, защото повярвайте ми аз съм неин клиент и не бих отишъл да пазарувам където и да е другаде и от който да е друг консултант. Благодаря на Емилия и пожелавам да обслужва всичките си клиенти със същия хъс, с който обслужи мен и съпругата ми.

Добави рецензия

Карта

МОЛ България, Бл. „България“ № 69, 1404 кв. Манастирски ливади, София
Хиполенд - София (БГ Мол)